اقتصادی

اتصال ۵۳ جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

مجله روز/ لرستان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: 53 جایگاه سوخت در استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شدند.

پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک معضل ملی بود، به تبع این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در لرستان 88 جایگاه سوخت فعال وجود دارد که حدود 50 درصد از جایگاه های استان در شهرستان ها و جاده ها در مدار سوخت رسانی سامانه هوشمند قرار دارند و امکان تکمیل مجدد در این جایگاه ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان افزود: تاکنون 53 جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این جایگاه ها فراهم شده است.

وی افزود: 9 گروه در سطح استان در حال فعال سازی جایگاه ها در شهرها و جاده ها هستند که امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم هر چه سریعتر تمامی پمپ بنزین های استان را به مدار سوخت رسانی بازگردانیم.

این مسئول گفت: هم اکنون در خرم آباد 15 ایستگاه، بروجرد 12 ایستگاه، ازنا 2 ایستگاه، الیگودرز 7 ایستگاه، دورود 7 ایستگاه، کوهدشت 1 ایستگاه، پلدختر 4 ایستگاه، چگنی 2 ایستگاه و دلفان 3 ایستگاه به سامانه هوشمند متصل هستند و با توجه به سوخت معمول فوق در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا