استان ها

رحمتی: نساجی تشنه پیروزی است

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمش برای بازی مهم هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم صنعت نفت آبادان برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهد کرد و بیش از دیگر تیم‌ها تشنه پیروزی است.

به گزارش مجله روز، سیدمهدی رحمتی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران برابر صنعت نفت آبادان گفت: در بازی گذشته با گل گهر نتوانستیم امتیازی کسب کنیم، بازی فردا از اهمیت زیادی برای نساجی برخوردار است و تیم خوب و باانگیزه و جنگنده است و در یک سوم خط حمله تیم فرصت‌طلب و خطرناکی است.

رحمتی ادامه داد: با توجه به سبک فوتبالی صنعت نفت و بازی‌های نساجی که در دو بازی گذشته هم نشان داده که میل هجومی زیادی مقابل حریفان دارد، بازی جذابی خواهیم دید و با توجه به عملکردی که داشتیم، منتظر کسب نخستین ۳ امتیاز این فصل هستیم که مقابل هواداران‌مان در خانه جشن بگیریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: قصدا داریم کم شانس بودن تیم نساجی را در سه بازی گذشته جبران کنیم.

رحمتی گفت: نساجی نیم‌فصل سال گذشته و سه بازی این فصل را پیروز نشده و این موضوع باعث فشار زیاد به کادرفنی و بازیکنان دو تیم شده است.

وی افزود: نساجی در سه بازی گذشته نشان داده به شدت تشنه پیروزی هست و بازی‌های خوبی هم انجام داده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه با بازیکنان این راجع به بازی فردا برابر تیم صنعت نفت و اهمیت کسب پیروزی در این مسابقه صحبت‌های زیادی انجام شده است، گفت: بابت این بازی نگرانی نداریم و اگر بار سنگین نبردن نساجی از سال گذشته روی این تیم کم شود، بازیکنان با خیال آسوده‌تری بازی خواهند کرد.

رحمتی افزود: نمی توانیم مقابل تیم صنعت نفت بی‌احتیاط حمله کنیم، چرا که این تیم هم مقابل فولاد عملکرد خوبی داشته و ما هم با برنامه برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید که در این بازی عملکرد بهتری از تیم نساجی شاهد خواهید بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا