استان ها

یونیورسیاد جهانی دانشجویان| صعود حسینی و توکلی به فینال٫ نوراللهی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های تکواندو یونیورسیاد جهانی دانشجویان دو عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با صعود به دیدار نهایی مدال نقره خود را قطعی کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد که در شهر چنگدو کشور چین، جریان دارد امروز با برگزاری مسابقات چهار وزن پیگیری شد که میرهاشم حسینی و آناهیتا توکلی به دیدار نهایی صعود کردند، میرنورالهی برنز گرفت و نادعلیان هم حذف شد.

در وزن ۷۳+ کیلوگرم زنان آناهیتا توکلی در مرحله نیمه نهایی ۲ بر یک «اسرا آکبولاک» از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. وی برای رسیدن به این مرحله ۲ بر یک «ایرودا» از ازبکستان و ۲ بر صفر «دزیره» از اسپانیا را شکست داده بود. نماینده سنگین وزن تیم ملی بانوان برای کسب مدال طلا «گیو لی» از چین را پیش رو دارد.

میرهاشم حسینی هم در وزن ۷۴- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، کار خود را برتری ۲ بر صفر مقابل «سولیچ» از مولداوی آغاز کرد و سپس «بیانات» از مغولستان را در یک بازی یک طرفه و در ۲ راند از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی هم مقابل «آثمان» از فرانسه ۲ بر صفر صاحب پیروزی شد و به فینال راه پیدا کرد. «یانگ» از چین رقیب حسینی در مبارزه پایانی خواهد بود.

در وزن ۶۲- کیلوگرم بانوان «نرگس میرنوراللهی» در مرحله نیمه نهایی برابر «فروزا سادیکوا» دارنده دو برنز جهان و طلای آسیا از ازبکستان ۲ بر صفر باخت و به نشان برنز دست یافت. وی پس از یک دور استراحت طی دو ۲ راند مقابل «لینهارس» از برزیل صاحب برتری شد و سپس با همین نتیجه «لین گیوم بیول» از کره جنوبی را از پیش برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم علیرضا نادعلیان ابتدا استراحت کرد و سپس مقابل «ژانگ» از چین تایپه ۲ بر یک در راند شماری باخت و حذف شد.

تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران تا کنون توسط مهدی حاج موسایی و علیرضا حسین پور ۲ مدال طلا، مهران برخورداری یک مدال برنز در تیم ملی پومسه چهار مدال برنز کسب کرده است.

دکمه بازگشت به بالا