محصولات نانوسان برای ماشین

محصولات نانوسان«NanoSun» یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات فروشگاه آقای بیز به شمار می‌آیند. این محصولات ساخت کشور آلمان هستند و در ساخت آن‌ها از بهترین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا یعنی نانو بهره گرفته‌ شده است. محصولات نانوسان در زمینه‌های شوینده‌های بهداشتی و محصولات پاک‌کننده خودرو تولید می‌شوند. این محصولات بی‌نظیر را شما می‌توانید در فروشگاه آقای بیز «Aghayebiz» تهیه و خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع این محصولات و موتور شوی نانوسان کاربرد آنها بیشتر آشنا شوید.

خرید نانوسان آلمانی با نازلترین قیمت

نانوسان آلمان با استفاده از فناوری نانو تولید می شود. نانو از دهه 1980 وجود داشته است. در ایران نانوتکنولوژی در علوم کامپیوتر، الکترونیک، محیط زیست، هوافضا، بیوتکنولوژی، عمران و بهداشت، انرژی، نساجی، کشاورزی، مواد اولیه مورد مطالعه قرار گرفته است.

 خرید محصولات نانوسان آلمان در فروشگاه آقای بیز

محصولات NanoSun بر اساس برترین تکنولوژی روز تولید می‌شوند؛ به همین خاطر از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند. این محصولات نسبت به کیفیت و مواد اولیه خوبی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند. در هنگام خرید این محصولات باید توجه داشته باشید که به دام افراد سودجو نیافتید. این گروه از افراد با وعده‌های قیمت بسیار پایین و یا با بسته‌بندی‌های مشابه، محصولات تقلبی خود را با عنوان نانوسان به فروش می‌رسانند.

برای جلوگیری از این اتفاق بهترین راه‌حل خرید محصولات نانوسان از فروشگاه معتبر و شناخته‌شده‌ی فروشگاه آقای بیز است. این محصولات با توجه به حجم و کاربرد گوناگون آنها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. شما عزیزان می‌توانید تمامی محصولات را در این فروشگاه مشاهده کرده و پس از انتخاب هر کدام از آنها، سفارش خود را ثبت کنید.

خرید محصولات نانوسان خودرو

در این صفحه می توانید انواع محصولات نانو را همراه با قیمت مشاهده نمایید. محصولات نانوسان بیز در تنوع گستردگی عرضه می شوند و نیاز اکثریت مشتریان را پوشش می دهند. قابل توجه است که محصولات نانو دکتر بیز در کاربردهای گوناگونی عرضه می شوند. به گونه ای که طیف گسترده ای از امور از جمله خوشبو کردن کفش، واکس چرم، از بین بردن بوی سیگار، جرمگیری شیرآلات و … را پوشش می دهند. انواع این محصولات را می توانید بر اساس قیمت، محبوبیت، تاریخ عرضه و … فیلتر نمایید.

خرید محصولات نانوسان خودرو از این سایت بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین به دلیل تنوع بالای محصولات انتخاب و خرید محصولات نانو بسیار آسان بوده و نیاز گسترده ای از مردم را پوشش می دهند. سایت محصولات نانوسان شامل محصولات رفع آفتاب سوختگی، افزایش ماندگاری تمیزی و براقی بدنه خودرو نیز می باشند.

محصولات نانو خودرو و موارد استفاده از آنها

محصولات نانو خودرو و موارد استفاه از آنها گستردگی بالایی دارد، یکی از کاربردهای آنها  حفاظت از سطح اتومبیل شما می باشد که با اسپری کردن آنها و یا شستشوی سطح خودرو رنگ اتومبیل و همچنین جلا و برق آن حفظ می شود. این محصولات ضمن محافظت از سلامت خودرو شما به زیباتر دیدن شدن آن نیز کمک می کند.

محصولات نانو سان خودرو که برخی از آن ها در فروشگاه اینترنتیبیز موجود میباشد میتوان از جمله به شیشه شور خودرو نانو، شوینده نانو خودرو، شستشوی خودرو با مواد نانو، شامپو واترلس خودرو نانو، موتور شوی نانو و … اشاره کرد. هرکدام از این محصولات موارد استفاده ی خاص خود را دارند. شما میتوانید توضیحات کامل هر محصول را در صفحه ی محصول مربوطه مطالعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت بیست و چهارساعته با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. یکی از محصولات نانو خودرو میباشد که برای تمیز کردن و یا براقیت بیشتر روکش های چرمی داخل خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

این براق کننده چرم نانوسان برای انواع روکش های چرم طبیعی و مصنوعی کارآمد بوده و مانع از ترک خوردگی و یا پوسته پوسه شدن روکش صندلی خودروی شما میشود. این محصول و دیگر محصولات نانو سان خودرو دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیک کالا میباشد، به این ترتیب شما میتوانید تجربه ی یک خرید اینترنتی مطمئن را داشته باشید.

محصولات نانوسان

محصولات نانوسان در انواع گوناگونی تولید می شوند که کاربردهای متفاوتی نیز دارند. ممکن است برای شما هم پیش امده باشد که در یک روز بارانی بدنه ماشین شما گل آلود شده باشد و مدام به دنبال پیدا کردن یک کارواش برای تمیزکردن سطح خودرو باشید. این محصول پوششی است برای بدنه خودرو که با پایه ، آبگریز گردیده و مدت زیاد تمیز مانده و از مات شدن خودرو جلوگیری می کند.

پس از استفاده از این محصول سطح ماشین شما قلیایی شده و هیچ گونه گل و یا کثیفی را به خود نمی گیرد. محصولات نانوسان همانطور که گفتیم در دو دسته ی محصولات نانوسان منزل و محصولات نانو خودرو توسط شرکت بیز ارائه میشوند. انواع تمیزکننده های خانگی، پوشش دهنده های کاشی و سرامیک، پوشش دهنده سطوح چوبی و شیشه ای و … همگی در دسته محصولات نانوسان منزل قرار میگیرند.

محصولات نانوسان خودرو مخصوص افرادی است که به نظافت ماشین خود به صورت دائمی اهمیت میدهند و میخواهند همیشه ماشین تمیزی داشته باشند. محصولات نانو علاوه بر تمیزکنندگی قوی ای که دارند، ماندگاری بالایی نیز داشته و باعث میشوند تا شما در فاصله های زمانی کمتری ماشین خود را نظافت کنید اما در عین حال همیشه ماشین تمیزی داشته باشید.  اسپری دوراکلین خودرو نانو یکی از محصولات نانو خودرو میباشد. این اسپری یک تمیزکننده ی بسیار قوی است که رایحه ی خوب و دلنشینی هم دارد. شما میتوانید با استفاده از این اسپری با کیفیت، تمام سطوح داخلی خودروی خود مانند سقف، درب ها و صندلی ها را به خوبی تمیز کنید.

مهم ترین ویژگی ای که از این اسپری باید به آن اشاره کرد این است که این اسپری بدون وارد کردن هیچگونه آسیبی به سطوح آن ها را کاملا تمیز میکند. همچنین در صورت تماس پیدا کردن با پوست شما نیز، مشکلی به وجود نخواهد آمد. این اسپری را میتوانید برای پاک کردن تمام سطوح از جنس نمد، چرم و یا پلاستیک استفاده کنید.

محصول اسپری آبگریز نانوسان

عملکرد این محصول به این گونه است که ذرات آن  روی شیشه خودرو لایه ای نامرئی ایجاد می کند، این لایه آبگریز بوده و اط لک افتادن روی شیشه خودرو جلوگیری می کند.  همچنین  در بارندگی اجازه نمی دهد قطرات آب روی شیشه متراکم شوند و دید راننده را کاهش دهند.  به این شکل که این لایه مویینگی ذرات آب را کاهش داده و  موجب پخش شدن آب روی شیشه می شود.  در نتیجه  پراکندگی قطرات صورت نخواهد گرفت.  علاوه بر این پوشش ضدبخار نیز روی شیشه ایجاد می شود.  در ضمن پس از استفاده از این محصول نانو خودرو می توانید شیره گیاهان یا هر لکه و کثیفی مشابه را  به راحتی از روی شیشه پاک کنید.

 محصول اسپری نانو بدنه خودرو نانو سان

محصول اسپری نانو بدنه خودرو نانو سان به غیر از تمیز شدن باعث جلای رنگ و شفافیت بسیار زیاد می گردد و باعث آنتی استاتیک شدن خودرو گردیده و برای مدتی خودروی شما تمیز می شود. تمامی این محصولات نانو قابل استفاده در انواع اتومبیل و موتور سیکلت ها می باشد. همچنین محصولات دیگری مانند نیز که محصولات پاک کننده می باشند را میتوانید از فروشگاه اینترنتی کالااکسیر تهیه نمایید. این محصول نانو  از استانداردهای بهداشتی و شیمیایی مناسب تولید شده و در بخش محصولات این سایت در دسترس می باشد.  بهتر است این محصول ابتدا روی قسمت کوچکی از بدنه تست و سپس استفاده شود.

مشخصات محصولات نانو خودرو

محصولات نانو خودرو باتوجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند مورد استفاده در کارهای مختلفی قرار می گیرند. از تمیز کردن سطوح تا جلوگیری از فرسودگی، خرابی و استهلاک انواع مواد پلاستیکی، منسوجات، فلزی، چرمی و… می شود. ازجمله ویژگی ها و مشخصات این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت جلا دهندگی و شفافیت بسیار بالا داشته؛
جلوگیری از مات شدن رنگ خودرو؛
خاصیت آب گریزی و عدم جذب گرد و غبار محیط؛
افزایش و ماندگاری تمیزی خودرو؛
از هرگونه مواد اسیدی مبرا می باشد؛
بدون آسیب به محیط زیست و سازگار با طبیعت.

اسپری نانو ضدخش بوده و خاصیت آسان تمیز شوندگی را به سطوح می دهد؛ چه در داخل ماشین و چه خارج آن باشد. خرید محصولات نانوسان به عنوان خود تمیز شونده محصولی قوی و موثر است که بدون دخالت دست و برس پاک شده و هیج ساییدگی روی بدنه خودرو ایجاد نمی کند.

شرایط  و نحوه استفاده از محصولات نانو خودرو

شرایط و نحوه استفاده از محصولات نانو خودرو کمی منحصر به فرد بوده و دانستن آنها پیش از استفاده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ابتدا روی منطقه قابل دید زیاد نیست امتحان شود. در محیطی با دمای 5 تا 30 درجه نگهداری کنید و از تابش مستقیم خورشید دور باشد. مکان اجرای نانو بایستی سرپوشیده و به دور از تابش خورشید و گرد غبار و بارندگی باشد.

ابتدا سطح اتومبیل را تمیز و خشک کرده اسپری آبگیر بدنه را تکان دهید و به تمام محیط خودرو بزنید بعد از خشک شدن سطح شفاف گشته و پس 24 ساعت خاصیت آبگریزی را دارد. از مواد و شوینده های نانو می توان به موارد اسپری های نانوسان، شامپوهای مخصوص اتومبیل، اسپری نانو داشبورد و صندلی های چرمی اشاره کرد. اما می توان محصولات را به حالت پک های کامل خریداری کرد.

خرید محصولات نانو برای ماشین

خرید محصولات نانو برای ماشین از بین محصولات برند نانوسان ماشین یک کار بسیار به صرفه و اقتصادی است و علاوه بر این باعث صرفه جویی در زمان نیز میشود و دیگر نیاز نیست دائما زمان های طولانی را صرف تمیز کردن ماشین خود بکنید.

موتور شوی نانو یکی از انواع محصولات نانو بیز می باشد که استفاده های بسیار زیادی دارد. این محصول به راحتی موتور خودروی شما را تمیز کرده و آلودگی های سختی مانند چربی و دوده را از روی آن پاک میکند. شما میتوانید محصولات نانوسان خودروی بیز و را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده از فروشگاه اینترنتیبیز با گارانتی اصالت و سلامت فیزیک کالا، خریداری کنید.

 سوالات رایج نانوی خودرو

محصولات نانو خودرو با بهره گیری از علم نانو تهیه شده اند و با ایجاد پوشش محافظ باعث جلوگیری از کثیف شدن شیشه یا بدنه خودرو می شوند. محصولات نانو سان خودرو کاربردهای بسیار زیادی دارند که ما در زیر به چندین سوال پرتکرار مشتریان در خصوص کاربردهای این محصول پاسخ داده ایم. با مطالعه این بخش می توانید نوع محصول مورد نیاز خود را با بیشترین دقت و مطابق با نیاز خود انتخاب و تهیه کنید.

آیا محصول سالید مجیک برای رفع مشکل آفتاب سوختگی کاربرد دارد؟

این محصول پاک کننده چند منظوره سطوح بوده و شرکت مطلبی در ارتباط با تاثیر این محصول در رفع آفتاب سوختگی عنوان نکرده است. اما مواردی تحت عنوان اثر این محصول در کاهش آفتاب سوختگی توسط برخی از مشتریان گزارش گردیده است.  در هر صورت پیش از استفاده از سالید مجیک آن را در قسمتی از بدنه خودرو امتحان کنید و نتیجه کار را مشاهده فرمایید. در صورتی که این محصول به بدنه آسیب نزد و رنگ خودرو را بهبود بخشید می توانید از آن استفاده نمایید.

آیا محصول سالید مجیک برای رفع مشکل تیرگی چراغ خودرو کاربرد دارد؟

این محصول پاک کننده چند منظوره سطوح بوده و در ارتباط با تاثیر این محصول در رفع تیرگی چراغ خودرو مطلبی عنوان نشده است. اما برخی از افراد طبق تجربه خود معتقد هستند برای رفع این مشکل نیز کاربرد دارد.   در صورتی که این محصول اثرات پاک کنندگی و روشن کنندگی از خود نشان دهد می تواند جایگزین مناسبی برای  پولیش کاری باشد.

آیا محصولی برای سرامیک کردن بدنه خودرو وجود دارد؟

در گذشته محصولی تحت عنوان کارشاین با این کارکرد تولید میشد که مدتی است تولید آن متوقف گشته، و در حال حاضر میتوان از محصولات سوپر شامپو و واترلس با کارکردی مشابه نام برد. در کل  محصولاتی از جمله واکس و پولیش رنگ ماشین  نیز وجود دارند که در راستای سرامیک  کردن بدنه خودرو به کار می روند. البته محصولاتی جدیدتر نیز در بازار موجود هستند که جایگزین این موارد می شوند.

دکمه بازگشت به بالا