الگوریتم PayDay Loan.

  • متن خوانا و قابل فهم باشد.
  • از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید.
  • توضیحات متا را فراموش نکنید.
  • چگالی میزان استفاده از کلمات کلیدی در متن را محاسبه کنید.

اگر بتوانید این موارد را رعایت کنید گوگل سایت شما را ارزشمند می‌داند و موجب بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو می‌شود. از تولید محتوای ضعیف و تکراری خودداری کنید و لینک بد را حذف نمایید در غیر این صورت گرفتار الگوریتم ضد اسپم می‌شوید.

بیشتر بدانیم :

پنهان سازی

پنهان سازی زمانی اتفاق می‌افتد که سایت‌هایی نتایج متفاوتی را نسبت به جستجوی کاربر نشان می‌دهند یا زمانی که وبسایت، کاربر را به صفحه‌ای متفاوت از چیزی که گوگل مشاهده می‌کند هدایت می‌نماید‌. اکثر هکرها از این روش برای هک کردن وب سایت‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بدانیم :

 صفحات درب ورودی یا صفحات گذرگاه

استفاده کردن از دامنه‌های منقضی شده

هزینه خدمات سئو سایت به میزان ترافیک کلمات کلیدی و سختی و راحتی آنها بستگی دارد. هزینه خدمات سئو ممکن است برای کلمات مختلف و همچنین نوع وب سایت ها متفاوت باشد

 استفاده کردن از حساب گوگل پلاس

استفاده از حساب‌های جعلی گوگل پلاس کاری است که هکرها انجام می‌دهند که اعتماد الگوریتم ضد اسپم‌ را جلب نمایند. با اینکه تشخیص این روش، بسیار راحت است اما حذف آن توسط الگوریتم کار پیچیده و سختی می‌باشد.

محتوای ضعیف

به مطالبی که از نظر کاربر بی ارزش باشند، محتوای ضعیف می‌گویند. گوگل سایت‌هایی که محتوای بی‌کیفیت و ضعیف دارند یا فاقد محتوا هستند را شناسایی و جریمه می‌کند. به هیچ عنوان وبسایت خود را با مطالب تکراری پر نکنید و حتما به دنبال انتشار مطالب مفید باشید.

بیشتر بدانیم :  جاب تیم

  • تمام سایت‌هایی که از روش‌های غیر استاندارد و غیر قانونی جهت بهبود جایگاه خود در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌کنند توسط الگوریتم ضد اسپم‌ جریمه و حذف می‌شوند.
  • هم چنین وب‌سایت هایی که جهت افزایش ترافیک خود از روش‌های استاندارد استفاده می‌کنند برای قرار گرفتن در لیست نتایج موتورهای جستجو در اولویت می‌باشند.
  • کاربران از نتایج جستجوی خود در اینترنت راضی هستند و نتیجه‌های نامربوط مشاهده نمی‌کنند.

حذف لینک‌های تراکنش

یکی از فاکتورهایی که باعث می‌شود الگوریتم ضد اسپم شما را شناسایی کرده و رتبه شما را کاهش دهد؛ لینک‌های تراکنش است. اگر وبسایت شما دارای چنین لینک های می‌باشد حتما در اسرع وقت آنها را پاک کنید. در غیر این صورت ممکن است گوگل شما را پیدا کند و رتبه شما پایین بیاورد.

بررسی کردن نظرات

بیشتر بدانیم :

خودداری از تکنیک سئو کلاه سیاه

در گذشته سایت‌های بسیاری از تکنیک سئو کلاه سیاه جهت بهینه سازی خود استفاده می‌کردند اما امروزه با راه‌اندازی الگوریتم‌های زیاد توسط گوگل از بهبود رتبه بندی به وسیله چنین روش‌هایی جلوگیری‌ می‌شود. برای اینکه توسط الگوریتم ضد اسپم جریمه نشوید بهتر است از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده نکنید. حتما نکات زیر را جهت محافظت از سایت خود در برابر جریمه شدن رعایت کنید:

  • از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید.
  • از بارگذاری مطالب تکراری در سایت خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان از بک لینک های پولی استفاده نکنید.

بیشتر بدانیم :

الگوریتم ضد اسپم، سایت‌هایی که قصد دارند با تکنیکهای اسپم و سئو کلاه سیاه رتبه بندی خود را در نتایج موتور جستجو افزایش دهند را شناسایی و جریمه می‌کند.

بیشتر بدانیم :  برای بیزینس های آنلاین

 

دکمه بازگشت به بالا