ایرانی کسب و کارعمومی

بهترین برنامه ها برای اتصال vpn به اندروید

آیا از گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی استفاده می کنید؟ احتمالاً علاقه مند هستید که تجربه آنلاین خود را ایمن و خصوصی نگه دارید. خوب، سرمایه گذاری در VPN ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید. رفتار مرور شما یا دستگاه یا برنامه‌های تلفن همراهی که اغلب استفاده می‌کنید ممکن است آدرس IP و مکان شما را نشان دهد – و این چیزی نیست که شما می‌خواهید.

برای روشن بودن، استفاده از VPN همه نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی شما را از بین نمی‌برد. اما این واقعیت که بهترین سرویس‌های VPN Android می‌توانند از دستگاه تلفن همراه شما محافظت کنند و از شناسایی موقعیت جغرافیایی Google توسط Google جلوگیری کنند، یک مزیت بزرگ است. علاوه بر این، ISP شما نمی تواند از استفاده از برنامه و عادات اینترنت شما جاسوسی کند. خیلی از افراد به دنبال یک فیلترشکن رایگان سریع و قوی هستند، اما استفاده از یک فیلترکشن پولی بمراتب بهتر از گزینه های رایگان است که در ادامه بهترین فیلترکشن برای موبایل و ویندوز را به شما معرفی خواهیم کرد.

در مورد سایر توسعه دهندگان برنامه چطور؟ همچنین از دیدن استفاده از اندروید شما در خارج از برنامه‌هایشان جلوگیری می‌شود. از نقض داده ها گرفته تا انواع دیگر نظارت آنلاین سرزده، نوع حفاظتی که VPN ارائه می کند شما را از هکرها و انواع چشمان کنجکاو در امان نگه می دارد.

بهترین VPN برای اندروید در حال حاضر چیست؟

نصب فیلتر شکن قوی از گوگل کار راحتی است. اما انتخاب یک فیلترشکن مناسب برای داشتن سرعت و عدم کندی  و قطعی یک کار مهم است که حتما باید در این مورد دقت کنید.

ExpressVPN

ExpressVPN یک انتخاب عالی برای بهترین VPN کلی در سال 2023 است. یکی از بزرگترین ارائه دهندگان VPN در جهان، این غول صنعت از سال 2009 وجود داشته است و سال به سال به طور مداوم سطح شفافیت خدمات را بالا می برد. در سال 2022، این شرکت در مجموع 12 ممیزی امنیتی مستقل را انجام داد.

IPVanish

پیروزی بزرگ IPVanish رابط سرگرم‌کننده و قابل تنظیم آن است که آن را به یک مشتری ایده‌آل برای کسانی که علاقه‌مند به یادگیری نحوه درک اینکه VPN در زیر سرپوش انجام می‌دهد تبدیل می‌کند. در برنامه اندروید خود، IPVanish موفق می‌شود مجموعه جامعی از دستگیره‌های دیجیتال و اعداد را در یک رابط تلفن همراه تمیز و با طراوت قرار دهد تا جلوه‌ای چشمگیر داشته باشد.

اگر می خواهید تنظیمات دقیق اتصال VPN خود را انجام دهید، IPVanish یک شرط بندی محکم است. IPVanish با مجموعه ای از سوئیچ ها که مواردی مانند سوئیچ کشتن، تونل تقسیم، پروتکل VPN و اتصال LAN را کنترل می کند، برنامه ای برای موددرهای فناوری روشمند است که از کنترل دقیق بر ترافیک اینترنت تلفن همراه خود لذت می برند.

NordVPN

NordVPN یکی از شناخته شده ترین برندها در فضای VPN است. بخشی از شناخت یک برند بر اساس طراحی متمایز و ساده آن است. تعامل با برنامه Nord برای اندروید مانند سرویس گیرنده VPN دسکتاپ با طراحی مشابه آسان است. برای کاربرانی که برای اولین بار به دنبال انتقال از دسکتاپ به موبایل هستند، هیچ مشکلی در یادگیری ایجاد نمی کند. این فیلترشکن برای کلاربرانی که از ویندوز استفاده میکنند بسیار خوب است. در سایت کوک باش و در مطلبی که برای انتخاب یک فیلترشکن خوب برای ویندوز گفته شده است، گزینه های دیگری برای استفاده از vpn در کامپیوتر معرفی شده است.

Surfshark

Surfshark یک VPN عالی اندروید است و انتخاب سردبیران CNET فعلی ما برای بهترین ارزش VPN است. این ویژگی‌های زیادی دارد، برای پخش جریانی عالی است و اگر بودجه کمی دارید اما همچنان می‌خواهید یک تجربه VPN ممتاز دارید، بهترین انتخاب است.

ExpressVPN در حال حاضر بهترین انتخاب CNET برای بهترین VPN برای اندروید است، به لطف عملکرد فوق العاده برنامه اندروید آن، همراه با تعهد آن به حفظ حریم خصوصی و شفافیت. برنامه اندروید مرتب است، استفاده از آن آسان است و فورا متصل می شود.

این بهترین گزینه برای افزایش حریم خصوصی و پخش محتوای شما در حال حرکت است، اما گرانتر از گزینه های دیگر در این لیست است. با این حال، سایر VPN های لیست شده در اینجا نیز VPN های عالی برای Android هستند اگر ExpressVPN بهترین گزینه برای شما نباشد.

چگونه VPN های اندروید را آزمایش می کنیم؟

هنگام ارزیابی بهترین VPN ها برای Android، ویژگی های ارائه شده در هر برنامه Android VPN را بررسی می کنیم و آنها را آزمایش می کنیم تا ببینیم چگونه در برابر ویژگی های مشابه ارائه شده توسط سایر ارائه دهندگان VPN قرار می گیرند.

ما ظاهر و ظاهر برنامه و قابلیت استفاده کلی نرم افزار را ارزیابی می کنیم و آزمایش می کنیم تا ببینیم اتصال به سرور چقدر آسان است و جستجو و یافتن سرور خاصی برای اتصال به آن چقدر آسان است.

ما عملکرد و قابلیت اطمینان اتصال VPN را روی هر یک از پروتکل‌های موجود در برنامه Android ارائه‌دهنده آزمایش می‌کنیم. ما عملکرد سوئیچ هر سرویس را برای نشت و کشتن آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که همانطور که باید کار می کند.

Proton VPN

Proton VPN یک ارائه دهنده VPN منبع باز مبتنی بر سوئیس با تعهد قوی به حفظ حریم خصوصی کاربر است. استفاده از برنامه Android Proton VPN آسان است و به طور پیش‌فرض شامل یک سوئیچ kill همیشه روشن و یک ویژگی شتاب دهنده VPN است که می‌تواند سرعت VPN شما را افزایش دهد.

اگرچه سطح رایگان Proton VPN شامل دسترسی به همه سرورهای آن، مسدودکننده تبلیغات یا ویژگی های حریم خصوصی پیشرفته مانند سرورهای Secure Core یا قابلیت Tor Over VPN نمی شود، محدودیت استفاده وجود ندارد و رمزگذاری، مبهم سازی و محافظت در برابر نشت همه در دسترس هستند. این برای کاربران رایگان همانند کاربران پولی است.

عواملی که در Android VPN باید در نظر گرفت

با وجود بسیاری از برنامه های Android VPN موجود، انتخاب راه حل مناسب می تواند دشوار باشد. بر اساس تحقیقات گسترده و آزمایش عملی VPN ها در طول سال ها، اینها مهمترین عواملی هستند که هنگام انتخاب VPN باید در نظر گرفته شوند:

حریم خصوصی

توجه اولیه برای هر VPN باید حفظ حریم خصوصی باشد. اگر VPN Android شما نمی تواند به اندازه کافی از حریم خصوصی آنلاین شما محافظت کند، پس VPN شما بی فایده است. حداقل، VPN شما باید از رمزگذاری استاندارد صنعتی AES 256 بیتی همراه با ارائه حفاظت های اولیه از حریم خصوصی مانند سوئیچ کشتن، محافظت از نشت DNS و خط مشی عدم ثبت استفاده کند.

برای نیازهای حیاتی حفظ حریم خصوصی، شما همچنین به یک ارائه دهنده VPN نیاز دارید که در حوزه قضایی مناسب حریم خصوصی قرار داشته باشد، مبهم سازی را ارائه دهد و دارای معماری سرور فقط RAM باشد.

ویژگی‌های حریم خصوصی اضافی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از قابلیت‌های Tor over-VPN، مسدودکننده‌های تبلیغات و ردیابی، و اتصالات چند جهشی. همچنین به دنبال یک VPN باشید که تحت ممیزی های امنیتی شخص ثالث قرار می گیرد، زیرا ممیزی ها می توانند به تقویت اعتماد به توانایی VPN برای محافظت از حریم خصوصی کاربران کمک کنند.

سرعت

سرعت VPN شما می‌تواند تأثیر زیادی بر فعالیت‌هایی مانند پخش جریانی، دانلود، کنفرانس ویدیویی، بازی و مرور کلی وب داشته باشد. برای اینکه کارها تا حد امکان روان اجرا شوند، باید به دنبال VPN باشید که تا حد امکان تأثیر کمتری بر سرعت عادی اینترنت شما داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا