ایرانی کسب و کارعمومی

قیمت و خرید انواع کپسول های آتش نشانی

در زمان های دور، هر روز گزارش هایی مبنی بر آتش سوزی در محل زندگی، اداری ها و محیط های کاری به گوش می رسید که بسیار خطرناک و خطرآفرین بود. آتش سوزی کوچکی که به دلیل نبود کپسول آتش نشانی خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به بار می آورد، آتشی کوچک که امید هزاران نفر را از بین می برد. امروزه با پیشرفت علم و دانش اهمیت زیادی برای سلامت و ایمنی محیط کار و زندگی دارند.

اما نه تنها به محیط کاری و منازل توجه می شود و از کپسول ها استفاده می کنند حتی در وسایل نقلیه عمومی مانند قطارهای مترو و وسایل نقلیه شهری مانند قطارهایی که ما هر روز استفاده می کنیم، وجود دارد. امروزه شرکت های معروفی که کپسول های آتش نشانی تولید می کنند با نرخ اتحادیه و قیمت شارژ کپسول آتش نشانی ارزان این خدمات اراده می دهند، محصولات خود را در مقیاس وسیع به بازار عرضه می کنند که می توانید آنها را با بهترین قیمت دریافت کنید.

افرادی که اطلاعاتی در مورد کپسول آتش نشانی ندارند ممکن است فکر کنند که قیمت کپسول های آتش نشانی می تواند یکسان باشد. در این مقاله می خواهیم نکات مهمی را در مورد هزینه کپسول های آتش نشانی توضیح دهیم.

انوع کپسول

از جمله مواردی که در تعیین قیمت کپسول های آتش نشانی نقش دارد، نوع کپسول آتش نشانی است که در صنایع مهم استفاده می شود. یکی از این کپسول های آتش نشانی، کپسول های CO2است که  قیمت نسبتا متفاوتی نسبت به سایر کپسول های آتش نشانی دارد. از این نوع کپسول آتش نشانی برای آتش سوزی های ناشی از وسایل برقی استفاده می شود. که برای  برای جلوگیری از بسیاری از هزینه های مالی و جانی است. اگر به درستی در این حوادث صرف نشود، خیلی از جان ها از بین می رود.

این نوع کپسول های آتش نشانی با برچسب مشکی مشخص شده و به راحتی از سایر کپسول های آتش نشانی تشخیص داده می شوند. استفاده اولیه از این کپسول ها در مشاغلی است که در معرض خطر آتش سوزی الکتریکی هستند. از مزایای این نوع کپسول آتش نشانی می توان به عدم خورندگی و غیر سمی بودن این نوع کپسول ها اشاره کرد و استفاده از این نوع کپسول ها آسان است.

از دیگر کپسول های آتش نشانی می توان به کپسول هایی اشاره کرد که اجزای فعال آن پودر و گاز است.

کپسول های آتش نشانی بیشتر برای آتش سوزی های ناشی از مایعاتی مانند نفت و بنزین استفاده می شوند و قیمت آنها با سایر کپسول های آتش نشانی متفاوت است.

ظرفیت کپسول های آتش نشانی

از دیگر عواملی که می تواند بر قیمت کپسول های آتش نشانی تاثیر بگذارد می توان به ظرفیت و گنجایش کپسول های آتش نشانی اشاره کرد. البته کپسول های آتش نشانی ضد حریق تاثیرموثرتری دارند و در نتیجه وزن بیشتری نسبت به کپسول های دیگر آتش نشانی دارند و نوع آنها گرانتر است.

مارک کپسول آتش نشانی

از دیگر مواردی که در قیمت کپسول های آتش نشانی نقش بسزایی دارد، شرکت تولید کننده کپسول های آتش نشانی است. و اگر مردم مجبور باشند استفاده کپسولی که عملکرد بهتری داشته باشد را انتخاب می کنند به همین دلیل کیفیت موضوع مهمی در تولید محصولاتی مانند کپسول آتش نشانی دارد، زیرا در مورد سایر محصولاتی که در هنگام خرید در نظر می گیریم، نمی توان به این کیفیت دست یافت مگر اینکه از مواد اولیه با کیفیت بالا و موثر استفاده شود. اجزای کپسول ها، و ارائه محصولات با کیفیت و کارآمد برای خریداران بسیارسودآور است.

محصولات باکیفیت در تولید کپسول آتش نشانی به این معنی است که قبل از اتمام تاریخ انقضای کپسول آتش نشانی نیازی به هزینه تعمیر یا شارژ مجدد کپسول های آتش نشانی ندارید و متحمل هزینه های اضافی نمی شوید، اگرچه به صورت دوره ای این کپسول های آتش نشانی باید بررسی شوند و اطمینان از سلامت آنها کیفیت کپسول های آتش نشانی یکی از مهمترین مسائل برای شرکت ها و مکان هایی است که به طور همزمان از چندین نوع کپسول آتش نشانی برای سوختگی های احتمالی از جمله آتش سوزی مایع و فلز و مواد جامد و سوختگی های الکتریکی استفاده می کنند.

فاصله و حمل و نقل

موضوع مهم دیگر در زمینه تعرفه های آتش نشانی در بحث دسترسی به تجهیزات تولیدی و فاصله دسترسی به این تجهیزات برای تولید و سپس هزینه مشتری یابی تاثیر زیادی دارد.

معمولا شرکت هایی که برندهای این حوزه هستند و تولید انبوه در این زمینه دارند محصولات خود را با قیمت های مناسب تری نسبت به سایر شرکت ها به این خریداران عرضه می کنند. بنابراین هدف از انتخاب کپسول های آتش نشانی این است که قبل از هر چیز به این سوال توجه کنیم که به چه نوع کپسول آتش نشانی نیاز داریم و پس از در نظر گرفتن نیازها سعی کنیم محصولاتی را از شرکت های معتبر و باکیفیت خریداری کنیم. شرکت های معتبر و مورد تایید، آموزش استفاده از محصول خریداری شده، تاریخ انقضا و قیمت و ضمانت پس از فروش را برای خرید با کیفیت به خریداران ارائه می دهند.

شما می توانید برای مشاهده انواع محصولات کپسول های آتش نشانی به صورت حضوری به این نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید محصولات نمایید، همچنین می توانید بدون مراجعه به اینترنت و تلفن و پس از مشاوره با کارشناسان مربوطه محصول اقدام به خرید محصولات نمایید و هر آنچه را که می خواهید سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا