استان ها

نقش مؤثر اساتید معارف دانشگاه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد؛

نقش مؤثر اساتید معارف دانشگاه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نقش اساتید معارف دانشگاه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات را موثر دانست و گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه از مهمترین وظایف اساتید معارف است.

به گزارش مجله روز، حجت الاسلام محمدمهدی حرزاده در مراسم افتتاحیه نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه های کشور با اشاره به وظیفه خطیر اساتید معارف اسلامی در انتخابات گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه از وظایف مدرسان معارف اسلامی است؛ چرا که انتخابات مصلحت کشور است.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه اساتید معارف اسلامی خط مقدم جهاد تبیین هستند؛ چرا که می بایست با بررسی و تحلیل دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران از زبان مسئولان در زمینه ها و عرصه های متفاوت پاسخگوی دانشجویان و نسل جوان باشند.

وی گفت: ظرفیت کلاس های معارف ظرفیتی بی بدیل است چرا که نسل جوان در کلاس ها هستند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی مخاطبی و تریبونی دارد باید از این ظرفیت برای مشارکت در انتخابات استفاده کنند.

نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه های کشور به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور بیش از ۵۰۰ استاد معارف کشور در مجتمع فرهنگی هنری آدینه تهران به مدت دو روز برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا