ایرانی کسب و کارعمومی

راهنمای لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن نوعی ماده پلاستیکی غیر سمی با مقاومت عالی در دمای پایین و پایداری شیمیایی قوی است که به طور گسترده در مصالح ساختمانی استفاده می شود. پلی اتیلن پلاستیک پلی اتیلن است. ابتدایی ترین نوع پلاستیک، کیسه های پلاستیکی و فیلم چسبناک همگی پلی اتیلن هستند. HDPE یک رزین ترموپلاستیک غیر قطبی با کریستالی بالا است. ظاهر HDPE اصلی سفید شیری است و بخش نازک آن تا حدی شفاف است..

لوله پلی اتیلن برای چه مواردی استفاده می شود؟

  1. لوله پلی اتیلن چیست چه کاربردی دارد  بیشترین کاربرد را در مصالح ساختمانی دارند. لوله پلی اتیلن یک لوله پلاستیکی ساخته شده از مواد لوله پلی اتیلن است و در دو بازار مهم لوله فاضلاب و لوله گاز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس ضخامت اسمی دیواره می باشد. قیمت کلی حدود 0.5 دلار در هر متر است و موارد گران تری وجود دارد که به هزاران می رسد. قیمت آن به مشخصات مختلف بستگی دارد. در صورت نیاز به خرید لوله پلی اتیلن، توصیه می شود برای بررسی به بازار (آنلاین یا آفلاین) مراجعه کرده و سپس قبل از تصمیم گیری در مورد مشخصات و قیمت، اطلاعاتی را بررسی کنید.
  2. مواد لوله پلی اتیلن نوعی رزین ترموپلاستیک است که از پلیمریزاسیون اتیلن ساخته می شود. در صنعت نیز شامل کوپلیمرهای اتیلن و مقدار کمی کوپلیمر α است. لوله پلی اتیلن یک ماده تزئینی ضروری در دکوراسیون است.
  3. لوله ها عمدتاً برای ساخت و ساز زیرساخت استفاده می شوند. از منظر وضعیت فعلی شرکت‌های لوله پلی‌اتیلن، برخی از شرکت‌ها عموماً دارای محصولات مشابه، توسعه آهسته محصولات جدید هستند و عمدتاً به واردات مواد اولیه متکی هستند. به منظور به دست آوردن مزایای بیشتر، شرکت باید تلاش های تحقیق و توسعه را افزایش دهد و زمینه های کاربردی را گسترش دهد. شرکت ما بر روی لوله های پلی اتیلن برای تامین آب و فاضلاب، لوله برق MPP، برای آبیاری زمین های کشاورزی و معدن تمرکز دارد.

چگونه لوله های پلی اتیلن را انتخاب کنیم؟

  1. ضخامت دیوار و فشار اسمی را در نظر بگیرید قطرهای رایج لوله های پلی اتیلن معمولاً بین 16 تا 1800 میلی متر است. قبل از رفتن به بازار برای خرید باید قطر خارجی اسمی تعیین شود. با این حال، گزینه ای برای ضخامت دیوار علاوه بر قطر وجود دارد. ضخامت قطرهای مختلف لوله های پلی اتیلن نیز متفاوت است. بیش از 5 انتخاب وجود دارد. هرچه ضخامت دیواره بیشتر باشد، فشار اسمی بیشتر است. فشار اسمی به فشار کاری لوله در دمای ثانویه (20 درجه سانتیگراد) اشاره دارد. فشار اسمی لوله های پلی اتیلن به طور کلی دارای پنج مشخصات 0.6MPa، 0.8MPa، 1.0MPa، 1.25MPa، 1.6MPa می باشد که با توجه به فشار نامی لوله پلی اتیلن در پروژه ساختمانی انتخاب می شوند. فشار اسمی بزرگتر، ضخامت دیواره ضخیم تر است و قیمت لوله مربوطه بالاتر خواهد بود. اگر فشار اسمی بالای ناشی از ضخامت دیواره بیش از حد دنبال شود، هزینه لوله قطعاً افزایش می‌یابد و منجر به اتلاف غیر ضروری منابع می‌شود. بنابراین انتخاب ضخامت دیوار مناسب بهترین انتخاب است.
  2. ارزیابی ظاهری عملکرد بارها در بازار راهی برای ارزیابی کیفیت لوله های پلی اتیلن از نظر ظاهری وجود دارد. این در واقع بر اساس یک پایه علمی خاص است. لوله های پلی اتیلن نوعی لوله سبز هستند که قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند، اما ماهیت مواد بازیافتی (مواد بازیافتی) در مقایسه با مواد کاملاً جدید، هنوز شکاف خاصی وجود دارد. می توان از آن در برخی از صحنه های کم تقاضا استفاده کرد. اگر به شدت انتخاب شود، تا حدی فاقد صلاحیت خواهد بود. مواد بازیافتی بیش از حد باعث رنگ ناهموار خط لوله، بالا و پایین رفتن، حباب ها و صافی ناکافی دیواره لوله می شود. هنگام انتخاب می توان از این نوع خط لوله اجتناب کرد.

از کجا لوله پلی اتیلن خوب را با قیمت مقرون به صرفه بخریم؟

معمولاً ما می توانیم لوله های پلی اتیلن را در بازار محلی یا فروشگاه آنلاین خریداری کنیم. لوله مدیسون یک فروشگاه آنلاین لوله پلی اتیلن است که عرضه می کند:

  • لوله های الکترونیکی MPP،
  • لوله های فاضلاب،
  • لوله های پلی اتیلن برای معدن،
  • لولههای آبیاری کشاورزی
  • لوله های تامین آب،
  • لوله های ترموپلاستیک تقویت شده با سیم فولادیو غیره،

همه آنها قیمت های رقابتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما می توانید در مورد ما مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا