ایرانی کسب و کارعمومی

هدیه سال نو برای بچه ها چه بخریم؟

عید نوروز که کودکان مشتاقانه منتظر رسیدنش بودند نزدیک است! در نگاه اول شاید یافتن هدیه مناسب برای یک کودک یا نوجوان غیر ممکن بنظر برسد؛ آن هم هدیه ای که جالب و منحصربفرد بنظر برسد! توجه به چند نکته قبل از خرید هدیه نوروز برای کودک و نوجوان می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری رساند؛ آن هم توجه به سن، سرگرمی ها و علایق کودک است.

خرید اسباب‌ بازی‌ ، لوازم نقاشی، کتاب‌ یا تجربیاتی که با علایق کودکان مطابقت دارند، می‌ توانند انتخاب ‌های عالی برای خرید هدیه سال نو باشند. به یاد داشته باشید؛ هدایایی که خلاقیت، یادگیری و اکتشاف را تشویق می کنند، اغلب توسط کودکان مورد استقبال قرار می گیرند.

لوازم نقاشی

خرید هدیه سرگرم کننده برای نقاشی و رنگ آمیزی!

همانطور که همه می دانیم “علاقه بهترین معلم برای کودکان است”. خرید انواع لوازم نقاشی برای هدیه سال نو کودکان بسیار لذت بخش و کاربردی است و آنها را از لوازم الکترونیکی دور نگه می دارد. انتخاب و خرید انواع لوازم نقاشی بر گسترش افق دید کودکان و رشد خلاقیت آنها بسیار تأثیرگذار خواهد بود. خرید هدایای هنری برای کودکان بهترین راه برای برانگیختن علاقه آنها به یک تکنیک هنری و انعطاف ‌پذیری خلاق ذهن و عضلات است.

کار با رنگ باعث یادگیری رنگ ها و لذت ترکیب آنها با یکدیگر برای خلق رنگ های جدید را برای کودک به ارمغان می آورد و این رنگ های فوق العاده و چشم نواز به خلق یک نقاشی عالی می انجامد.

تنوع ابزار هنری کودکان در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک بسیار است. لوازم نقاشی کودکان در چند گروه اصلی طبقه بندی شده اند که با توجه به بودجه مورد نظر می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. گروه های لوازم نقاشی کودک در دفتر دستک از برندهای فابرکاستل، پریمو، استدلر، استابیلو، بیک، ماپد، آریا و … عبارتند از:

  • مداد رنگی
  • مداد شمعی
  • پاستل
  • آبرنگ
  • رنگ انگشتی
  • ماژیک نقاشی
  • گواش
  • رنگ شیشه
  • ظرف شستشوی قلم
  • پالت رنگ

هنر از زندگی تقلید می کند. به کودکان ابزاری برای ایجاد خلاقیت هدیه دهید!

لگو، پازل و اسباب بازی ساختنی

خرید هدیه برای کودکان از چندین جنبه حائز اهمیت است:

  • فراهم کردن شادی و سرگرمی برای کودک
  • کمک به رشد ذهنی و حرکتی کودک

خرید پازل و اسباب بازی ساختنی یکی از جذابترین ایده ها برای خرید هدیه کودک و نوجوان بشمار می رود. این گروه محصولات برای شکل گیری ذهن خلاق و پرورش آن بسیار عالی هستند. هدیه برای بچه ها در قالب پازل و اسباب بازی ساختنی، ایده ای بسیار توصیه شده است. این گروه محصولات از معدود هدیه هایی هستند که واقعاً بازی و عملکرد را با هم ترکیب می کنند.

لازم است اسباب بازی کودکان بر اساس سن و با توجه به توانایی های کودک و مهمتر از همه ایمنی آنها انتخاب شوند و در این میان عواملی مانند اندازه، شکل، تعداد قطعات و جنس در این زمینه بسیار مهم است؛ چرا که آنها با توجه به گروه سنی کودک و نوجوان متفاوت هستند. بطور مثال در زمان خرید پازل و اسباب بازی ساختنی همانطور که کودک رشد می کند، می توانید سطح پیچیدگی مجموعه های انتخابی را افزایش دهید تا چالشی هیجان انگیز برای آنها فراهم کنید و ساعت ها سرگرمی را تضمین کنید.

شکی نیست که خرید پازل و اسباب بازی ساختنی انتخاب فوق العاده ای برای هدیه سال نو کودکان و مایه رضایت والدین هستند. کودکان در طول فرآیند مونتاژ، تمرکز روی یک کار را تمرین می ‌کنند. علاوه بر این، تطبیق قطعات پازل و اسباب بازی ساختنی نیاز به تفکر منطقی دارد و به توسعه حافظه بصری کمک می کند. در نهایت، تقویت مهارت حرکتی بین دست و چشم را نباید فراموش کرد. بنابراین، پازل ها یکی از بهترین هدایایی هستند که می توانید برای شادی و رشد کودک انتخاب کنید.

دفتر دستک گروه متنوعی از انواع پازل دو بعدی، پازل سه بعدی و اسباب بازی ساختنی را با طرح های بسیار متنوع و جذاب از برندهای جهانی روبوتایم، دی تویز و انجینو عرضه نموده است.

کلام آخر

اگر هیچ ایده ای برای هدیه نوروزی کودکان که مشتاقانه منتظر هدایای خود هستند را ندارید؛ می توانید این راهنما برای خرید هدیه سال نو برای کودکان را مطالعه کنید و بعد محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک هدیه نوروزی زیبا بخرید!

به یاد داشته باشید؛ خرید هدیه ارزشمند می تواند تا سال ها ماندگار باشد.

دکمه بازگشت به بالا