استان ها

نحوه پرداخت فطریه و کفاره از طریق کارتخوان‌های نانوایی‌ها چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری مجله روز استان سمنان، عبدالمجید نجاتی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت فطریه و کفاره به راحتی از طریق تلفن همراه یا کارتخوان‌های هوشمند مستقر در نانوایی‌ها امکان‌پذیر است؛ اظهار داشت: این طرح به مدت سه روز در سطح نانوایی‌های استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند با مراجعه به نانوایی‌ها از سامانه هوشمند برای پرداخت خیرات زکات فطره و کفاره استفاده کنند گفت: در مجموع برنامه مورد نظر در سطح دستگاه‌های کارتخوان ۷۵۰ نانوایی استان سمنان نصب شده است و از طریق این برنامه مردم می‌توانند فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نحوه پرداخت زکات فطریه و کفاره از طریق دستگاه‌های کارتخوان موجود در نانوایی‌ها گفت: مردم از طریق این دستگاه می‌توانند گزینه فطریه یا کفاره را انتخاب کنند و این مهم به صورت تفکیک شده انجام می‌شود و مبلغ زکات به صورت مستقیم به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز می‌شود.

نجاتی با اشاره به جزئیات نحوه پرداخت زکات فطریه و کفاره گفت: در این دستگاه‌ها گزینه فطریه عام و سادات وجود دارد که افراد می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه‌ها در صفحه بعد مبلغ فطریه مورد نظر خود را وارد کرده و سپس کارت بانکی خود را بکشند و برای پرداخت کفاره نیز مانند فطریه عمل کرده و از بین دو گزینه کفاره عمد و غیر عمد گزینه مورد نظر را انتخاب و مبلغ را وارد کنند.

گفتنی است شب گذشته نیز در برنامه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نحوه عملکرد و امکان پرداخت فطریه و کفاره از طریق دستگاه‌های هوشمند کارتخوان نانینو در نانوایی‌های سراسر استان سمنان تشریح شد.

46

دکمه بازگشت به بالا