استان ها

باید یک سوم راه های استان سمنان بازسازی شود


شاهرود: یکی از جنبه های مهم در کاهش تصادفات و بهبود خدمات ، بهسازی جاده ها ، معابر با بیش از یک سوم در استان سمنان و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها است .

خبرگزاری آنلاینگروه استان: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان است و این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل را به خود اختصاص می دهد. جاده ها در ایران اسلامی. بخش قابل تحمل این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و این امر به ده ها میلیون میلیون اعتبار نیاز دارد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر راه در استان سمنان با افزایش قیمت ها هر روز کاهش می یابد. به ویژه نگهداری جاده ، معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت خوب دارد.

از بین کلیه موارد مربوط به جاده ها و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط دسترسی به حوادث ، که به مردم کمک می کند در صورت بروز تصادف مجدداً جاده ها را بازگشایی کنند و همچنین با اجرای ایمن پروژه ها ، هنوز پیچیده است. به علاوه مدیریت راه در استان سمنان. در سالهای اخیر موارد بسیاری از تصادفات جاده ای رخ داده است ، یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از تصادفات در جاده ها واقع شده است ، بنابراین طبق گفته برخی منابع ، بسیاری از مدیران راه های شهر و حمل و نقل به دنبال پاسخگویی به دستگاه قضا هستند.

کد N1927372


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین مجله روز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا