استان ها

تشکیل ۳۵ تعاونی با ایجاد ۴۴۱ فرصت شغلی در استان

به گزارش خبرگزاری مجله روز یزد؛ در این جلسه ، رئیس تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه اولین مرکز کارآفرینی و کارآفرینی یزد در هفته کارآفرینی در زیر گروه تخصصی کشاورزی افتتاح شد ، خاطرنشان کرد: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با حضور استاندار برتر یزد هفته گذشته به پایان رسید.
عماد تشکری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ، احکام 45 همکار از قرارداد به افسر آزمایشی و نهایی تغییر کرده است ، افزود: ، توسعه و نوسازی ناوگان خودرو و تجهیز و پشتیبانی ایجاد یک سیستم جامع روابط کار در استان برخی از اقدامات انجام شده توسط مدیریت پشتیبانی این اداره کل در سال جاری است.
رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: به منظور برقراری عدالت مزدی و بهره مندی بهتر جامعه کارگری ، بیش از 5 کارگاه بزرگ با تدوین و تصویب این طرح ، برنامه ها را تکمیل یا اصلاح کردند. طبقه بندی مشاغل کارگری صد درصد زیر سیستم “رویه کار و شکایات” سیستم جامع روابط کار که منجر به شفافیت ، راحتی و رسیدگی بهتر به ادعاها می شود ، یکی از اقدامات مدیریت روابط کار این دفتر است.
وی ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاونی ها در استان یزد را از جمله اقدامات این دفتر در زمینه تعاون برشمرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاسیس شده است در استان 35 تعاونی تولید ، توزیع و خدمات متداول ، که 441 فرصت شغلی ایجاد کرده است. .
لازم به ذکر است که در این جلسه ، هر یک از مدیران کل شورای هماهنگی استان گزارشی از عملکرد 9 ماهه سال جاری ارائه دادند.

46

دکمه بازگشت به بالا