استان ها

معین ایزدی؛ داوری قاطع با آمادگی جسمانی منحصربه‌فرد

به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ معین ایزدی که فصل گذشته به عنوان یک پدیده داوری در فوتبال کشور مشهور شد ، از سال 1986 قضاوت فوتبال را انجام می دهد. این داور جوان که همان سال گواهینامه داوری درجه 3 فوتبال را کسب کرده بود ، در 2 سال بعد ، در سال 1989 در کلاس نوید مظفری ، و به عنوان داور درجه 2 فوتبال به مستطیل سبز بازگشت. ایزدی که انگیزه گذراندن مراحل داوری را قدم به قدم داشت ، در سال 1992 در صنفی که زیر نظر گودرز مولایی تشکیل شد ، درجه داوری درجه یک را کسب کرد.

سه سال بعد ، در سال 1995 ، او به عنوان داور ملی در یک دوره تدریس شده توسط استاد عنایت شد.

سال گذشته ، ایزدی ، به همراه داوران برتر استان و کرمان ، قضاوت های کاملی را در مسابقات جام حذفی کشور و لیگ دسته اول فوتبال انجام دادند و اکنون به یک داور دائمی در لیگ تبدیل شده است. فوتبال دسته اول کشور.

این داور جوان و باتجربه در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال لیگ قضاوت مسابقات پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا را بر عهده خواهد داشت.

ایزدی دارای سریعترین رکورد پنالتی در لیگ دسته اول لیگ فوتبال کشور است. فصل گذشته ، در دیدار قشقایی و داماش ، در ثانیه 15 ، به اشتباه ، او یک پنالتی برای قشقایی دریافت کرد.

این داور جوان که منحصر به فرد و فرم بدنی اش بی نظیر است ، همیشه در تمام صحنه های مهم بازی حضور دارد و این موارد باعث شده آنلاین و موم شده توسط کارشناسان داوری باشد.

در این فصل ، هفته سوم مسابقات ، ایزدی قضاوت دیدار فجر سپاسی و نود ارومیه را قضاوت کرد. وی همچنین چهارمین داور مسابقه داوری بین بادران و شاهین در هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته اول کشور به همراه سیدرضا مهدوی ، داور معروف کرمانی بود.

ایزدی با توجه به سابقه درخشان خود و تجارب ارزشمندی که کسب کرده است ، قطعاً شایسته قضاوت در لیگ برتر است و در این لیگ می تواند مهارت های خود را نیز به نمایش بگذارد.

معین ایزدی

دکمه بازگشت به بالا