استان ها

کارشناسی داوری دیدار تراکتور و پرسپولیس

علیرضا یزدانی معتقد است که قضاوت دیدار تراکتور و پرسپولیس خوب نبود.

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با مجله روز درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار پرسپولیس و تراکتور عنوان کرد: بازی خوبی بود اما اگر تصاویر واضح‌تر بود، بهتر می‌شد درباره صحنه‌ها صحبت کرد. با توجه به اینکه بازی پربرخوردی را شاهد بودیم، داور در کنترل جرایم شخصی مشکلاتی داشت و  از کارت زرد استفاده نکرد. در دقیقه ۲۱، در دقیقه ۲۶ و در دقیقه ۷۱ می‌توانست به بازیکنان دو تیم اخطار بدهد که این کار را نکرد.

او درباره برخورد دست علی نعمتی به صورت بازیکن تراکتور در دقیقه ۲۶ عنوان کرد: نعمتی با بی‌ملاحظگی دستش را به صورت بازیکن تراکتور زد و داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد که البته داور حتی در این صحنه خطا اعلام نکرد.

این کارشناس داوری در خصوص صحنه داوری دقیقه ۷۱ بیان کرد: بازیکن قرمز (تراکتور) با کف استوک روی پای بازیکن سفید (پرسپولیس) آمد اما چون صحنه واضح نیست، با تصور این که استوک‌ها روی پای بازیکن پرسپولیس ساییده شده و برخورد جدی نداشته، داور باید به اخطار بسنده می‌کرد. اگر تصاویر شفافیت داشت و ثابت می‌شد که کف استورک روی پای بازیکن پرسپولیس نشسته، داور باید بازیکن تراکتور را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا