استان ها

فراخوان دانشگاه علوم پزشکی چهار محال و بختیاری جهت بکارگیری نیروی پرستار در قالب قرارداد ۸۹ روزه

به گزارش خبرگزاری مجله روز استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر علی زمان صالحی فرد با اعلام این خبر افزود: علاقه مندان می توانند از تاریخ 26 فروردین 1400 با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www .skums.ac.ir ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: با 150 داوطلب به مدت 89 روز در قالب قانون کار فقط برای خدمت در بخش ویروس کرونا بیمارستان های آیت الله کاشانی و هاجر (علیه السلام) بیمارستان های شهرکرد ، فارسان ، لردگان ، بروجن ، اردل و ناغان وجود دارد.
به گفته وی ، 30 نفر از آنها در مرکز پزشکی آیت الله کاشانی هستند
45 نفر در مرکز پزشکی هاجر در شهرکرد ، 20 نفر در بیمارستان فارسان ، 25 نفر در بیمارستان لردگان ، 20 نفر در بیمارستان بروجن ، 5 نفر در بیمارستان اردل و 5 نفر در بیمارستان ناگان استخدام خواهند شد.
دکتر صالحی فرد در ادامه خاطر نشان کرد که این شغل هیچ رابطه شغلی بین داوطلب و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ایجاد نخواهد کرد و تمدید یا ادامه خدمت به این روش به تشخیص دانشگاه علوم خواهد بود. حق داوطلب نخواهد داشت ایجاد نمی کند.
وی با اشاره به شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، اظهار داشت: “داوطلبان باید به صورت آنلاین ثبت نام کرده و از مراجعه حضوری خودداری کرده و با دانشگاه و واحدهای تابعه آن تماس بگیرند.” Viouslybviament پس از بررسی اسناد ، با نامزدها تماس می گیرد تا قراردادی 89 روزه منعقد کند.
معاون توسعه دانشگاه گفت: علاوه بر این ، انعقاد قرارداد 89 روزه براساس اولویت ثبت نام انجام می شود و تا زمان تأمین نیازهای دانشگاه در حداکثر تعداد مشخص شده در اطلاعیه ادامه خواهد داشت.

46

دکمه بازگشت به بالا