استان ها

استارت سه شنبه‌های بدون تخلف در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری آنلاین کیش ، سعید پورعلی در همایش فرهنگ دوستان و رانندگان راهنمایی و رانندگی مثال زد: “مسئولیت پذیری برای زندگی اجتماعی یک اصل است و همه مسئول حفظ و مراقبت از محیطی هستند که در آن زندگی می کنند.”

وی یادآور شد که برای دستیابی به این قانون و اخلاق مهم ، جامعه باید مسئولانه عمل کند: کیشوندان گروه فرهنگ ترافیک به خوبی توانسته اند آن را ثابت کنند ، زیرا در حال حاضر فرهنگ رانندگی جزیره به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: در راستای ترویج این فرهنگ ، سازمان منطقه آزاد تجاری حمایت آموزشی را در دستور کار قرار داده و جاده ها را به جدیدترین فناوری ها مجهز کرده است.مدیریت ترافیک.

جانشین فرمانده کل جزیره کیش نیز در این مراسم گفت: “پلیس هوشمند پایه اصلی امنیت پایدار است که در دو قسمت شامل پلیس تخصصی و آموزش دیده با تجهیزات به روز به دست می آید.”

سرهنگ فرج نظری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی از دانش کافی برخوردار است تا پلیس هوشمند جزیره را به واقعیت تبدیل کند ، افسران این فرماندهی به آن نیاز دارند و ادامه آن نیازمند خرید و به روز رسانی تجهیزات مختلف است.

رئیس پلیس راهور کیش نیز در این مراسم هدف از برگزاری این همایش را افزایش مشارکت مردم در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: فرهنگ نهادینه شدن رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری کیش است. .در اردوگاه ترافیکی ، تصمیم گرفتیم 10 راننده ای را که در سال گذشته هیچ گونه تخلفی در رانندگی مرتکب نشده اند و همچنین 10 مربی آموزشگاه رانندگی کیش ، که بالاترین نمره را در ارتقاء فرهنگ ترافیک یا افراد در زمینه فرهنگ کسب کرده اند ، در نظر بگیریم. مشارکت در کاهش تخلفات در جزیره کیش ، ما باید مثال ترافیک را در همایش فرهنگ یاران و رانندگان جشن بگیریم.

در ادامه این همایش ، سرگرد مهدی توانگر روزهای سه شنبه بدون تخلف در کیش گزارش داد و گفت: برای افزایش تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات ، برنامه ای با عنوان سه شنبه بدون تخلف در کیش اجرا می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از 10 راننده ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که سال گذشته دچار تخلف نشدند به همراه مربیان آموزشگاه رانندگی کیش به مناسبت هفته ناجا از سوی پلیس راهور تجلیل شد. به

46

دکمه بازگشت به بالا