عمومیایرانی کسب و کار

معرفی انواع اره موتوری + لیست قیمت 1401

برای اینکه باغداران و افرادی کار برش چوب را انجام می دهند، بتوانید بالا ترین بهره وری را برای خود ایجاد کنند و در زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایند، می بایست از اره موتوری استفاده نمایند. اره موتور ها دارای انواع مختلف برقی و بنزینی هستند. یکی از بزرگترین وجه تمایز اره موتور در طول تیغه می باشد. اره موتور ها در ابعاد مختلف و با برندهای متفاوت در بازار عرضه می شوند. یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده اره موتوری برند اشتیل می باشد. قیمت ارزانترین اره موتوری اشتیل از 2 میلیون تومان شروع شده و تا قیمت های چند ده میلیونی ادامه دارد.

انواع اره موتوری

اره موتوری بنزینی

این اره به اره احتراقی نیز معروف می باشد و تمام نیروی خود را به وسیله سوخت خود تامین می کند و به همین دلیل هم جز آن دسته اره ها می باشد که دارای قدرت بسیار بالایی در درون خود است و می تواند برای کار هایی که سنگین است بسیار کمک کننده و موثر عمل کند. نکته مهمی که در رابطه با این اره وجود دارد  این است که همه افراد چه مبتدی و چه حرفه ای می توانند از این اره استفاده ببرند بدون اینکه دچار مشکلات متعدد شوند و توجه به این عامل می تواند برای شما کمک کننده باشد. این نوع اره ها از موتور های تک سیلندره و دو زمانه ساخته شده اند و دو عامل بسیار مهم در کیفیت کارایی آن ها بنزین و همچنین روغن می باشد که می تواند در بهبود کیفیت کاری این اره ها به شما کمک بسیار زیادی را داشته باشند.

همانطوری که به این موضوع اشاره شد اگر شما به دنبال قدرت در درون اره خود هستید بهتر این است که به سراغ این اره بروید تا بتوانید فعالیت های خود را به شکل بسیار بهتری به انجام برسانید. مشکلی که در مواقعی می تواند برای شما آزار دهنده باشد این موضوع است که این اره ها به دلیل بنزینی بودن می توانند سنگین باشد و در هنگام کار با آنها این احتمال وجود دارد تا شما را خسته کند.  نوعی از اره موتور های کوچک با طول تیغه کوتاه طراحی شده اند که برای برش چوب هایی با قطر کم می باشند. قیمت اره موتوری کوچک با توجه به شرکت سازنده و کیفیت ساخت متفاوت می باشد.

در ادامه باید به این موضوع پرداخته شود که این نوع اره ها می توانند از خود صدای بسیار زیادی را تولید کنند و در مواقعی در حین برش لرزش آنها نیز بالا خواهد بود و توجه به این عامل می تواند برای شما مهم تلقی شود. اگر شما به دنبال انجام فعالیت هایی هستید که در مساحت های بالا صورت می پذیرد و نیاز به قدرت زیادی را دارد  بهتر است از این اره برقی استفاده ببرید.

اره برقی

نیرویی که این اره را به کار وا می دارد  در واقع انرژی برق می باشد و می تواند برای شما این موضوع مهم تلقی شود. در واقع این اره می تواند به دلیل اینکه دیگر باک بنزین ندارد  بسیار اره سبک تری برای استفاده شما باشد و این ابزار برای فعالیت هایی که وسعت کار آنها کمتر می باشد می تواند برای شما بهترین استفاده را در درون خود داشته باشد. همچنین برای افرادی که می خواهند در خانه خود فعالیت های نجاری را انجام دهند بهتر این است که از همین اره استفاده کنند. این اره دارای صدا و همچنین لرزش های بسیار کمتری است و به همین دلیل آلودگی صوتی آن بسیار پایین تر از اره های بنزنی می باشد.

اره شارژی

این اره نیز می تواند برای شما بسیار کاربردی و مناسب باشد و این هم به سبب این است که قدرت جا به جایی برای شما را بالا می بدر. همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که این اره دارای وزن بالایی است و با توجه به این موضوع قدرت کمتری را نیز دارا است و برای فعالیت های سبک تر برای شما توصیه می شود. پس در هنگام خریداری کردن این اره ها باید در ابتدا به نیاز خود توجه نشان بدهید و پس از آن به سراغ خریداری کردن اره ای بروید که دارای قدرت مناسب با کار شما می باشد.

قیمت اره موتوری

اره ها به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارا هستند دارای قیمت های متنوعی می باشند و از قیمت های پایین شروع می شوند و تا قیمت های بالا ادامه پیدا می کنند. پس توجه به این عامل می تواند برای شما مهم باشد تا هزینه های زیادی را برای خودتان در هنگام خریداری کردن اره ایجاد نکنید. همچنین برای مشاهده انواع اره موتور و مشخصات فنی انها می توانید به سایت پرشیا دیزل با نام تجاری بازرگانی ضرغامی مراجعه نمایید. متخصصین این شرگت بازرگانی اماده ارائه مشاوره رایگان به افراد می باشد.

دکمه بازگشت به بالا