استان ها

«سده لنجان» می تواند به پایتخت وزنه‌برداری کشور تبدیل شود

به گزارش مجله روز از اصفهان، ایرج شسینتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با حمید شهبازی شهردار سده لنجان گفت: تعامل و هم افزایی با منطقه یکی از اولویت های ذوب آهن اصفهان به نقل از شبکه های اجتماعی است. . مسئولیت.

و افزود: این مجتمع عظیم صنعتی از بدو تأسیس تاکنون خدمات مختلفی را به جامعه به ویژه در منطقه ارائه کرده است و از نظر مدیریت بازرگانی هرگونه فعالیت و مشارکت در قلمرو موجب ارتقای جایگاه شرکت خواهد شد.

شعیشی در این نشست توجه به مشکلات جامعه را یکی از اولویت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به مشکلات و مسائل موجود باید با هماهنگی و تعامل در رفع مشکلات تلاش کرد. با استفاده از تمام توانمندی های شهرستان …

شهردار سده لنجان ضمن ارائه شهر سده لنجان گفت: با همکاری و تعامل ذوب آهن و شهرداری می توان از پتانسیل های بالقوه و بالقوه این شهر در زمینه های مختلف به ویژه گردشگری و ورزشی استفاده کرد. . .

حمید شهبازی ادامه داد: ما معتقدیم ذوب آهن امروز یک برند است و باید از این فرصت برای حل مشکلات مردم و توسعه شهر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری سده لنجان وارد حوزه سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: بر همین اساس خواستار تعامل با مسئولان و ایجاد تفاهم نامه مشترک با ذوب آهن به منظور ایجاد فضای تعاملی برای زیرساخت های شهری شدیم.

شهردار سده لنجان همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و شهرداری سده لنجان را در حوزه ورزش برشمرد و افزود: با همکاری و نظارت و حضور کشتی گیران و قهرمانان کشور در این شهر می توان سده را تبدیل کرد. لنجان به پایتخت وزنه برداری

در این نشست موضوعاتی چون توسعه همکاری های دوجانبه برای حل مشکلات منطقه و ذوب آهن، توسعه فعالیت های مشارکتی در زمینه های مختلف و افزایش تعامل و همفکری مسئولان در راستای هم افزایی توانمندی ها مطرح شد. برجسته شد.

48

دکمه بازگشت به بالا