استان ها

دوره آموزشی فن‌ بیان و سخنوری ویژه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی در کرمان

مجتبی اسدی زاده در گفت و گو با مجله روز افزود: این دوره توسط اداره کل روابط عمومی استانداری، شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری، انجمن روابط عمومی استان کرمان و با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی برگزار می شود. ، توسعه و پیش بینی در هفته آخر شهریور ماه جاری. .
وی با بیان اینکه اجرای برنامه، اقناع، خطابه و بیان فنی از تکنیک های رایج در روابط عمومی است، افزود: داشتن این مهارت ها و توانایی های فردی در زمینه ارتباط کلامی برای روابط عمومی ها و متخصصان امری ضروری و ضروری است.
اسدی زاده ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با اداره کل آموزش و پژوهش توسعه و پیش بینی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ثبت نام مدیران و کارشناسان روابط عمومی برای نظارت و صدور تا روز سه شنبه 22 شهریور ماه برگزار می شود. گواهی های تحصیلی
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای 7، 29 و 31 شهریور از ساعت 8 الی 12 به صورت حضوری برگزار می شود. ساعت ها. .
اسدی زاده خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره آموزشی فن بیان و فن بیان با هدف ارزیابی و ایجاد رقابت و انتخاب برترین های فن بیان و نیایش، برگزاری بزرگداشت جشنواره بزرگ بیان نیز در دستور کار روابط عمومی قرار خواهد گرفت. معاونت استانداری کرمان

48

دکمه بازگشت به بالا