استان ها

ضعف در ارائه خدمات عمومی؛ از محرومیت‌های خراسان جنوبی

مجله روز/ خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از محرومیت های استان ضعف در ارائه خدمات عمومی به ویژه در حوزه ماموریتی شهرداری هاست که باید در این زمینه بهبود یابد. نوع خدمات به شهروندان .

علیرضا عباس زاده امروز دوشنبه 2 آبان ماه در جلسه تجلیل و معرفی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ها اظهار داشت: خراسان جنوبی از محرومیت های مزمن رنج می برد به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر خود از محرومیت های مزمن رنج می برند. به خراسان جنوبی، از مسئولان خواست تا از این منطقه بازدید و برای رفع محرومیت های موجود اقدامات اساسی انجام دهند.

به گزارش مجله روز، وی افزود: با توجه به عضویت شهرداری های استان در سازمان همیاری شهرداری ها، این مجموعه باید با کار تعاونی که به نفع عموم مردم استان است و با استفاده از ظرفیت های موجود اقدامات موثری انجام دهد. منطقه زرخیر. خراسان جنوبی مانند مرزها و معادن در راستای توسعه استان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری شهرداری ها باید با اقدامات خلاقانه و بهره گیری از توان فعالیت های اقتصادی برای تولید ثروتی که به جامانده از اختیارات می ماند، استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 14 سوره آل عمران خاطرنشان کرد: انسان تا آخرین لحظه زندگی خود از حالتی به حال دیگر می گذرد، وضعیت سلامتی معرفی می شود و این موضوع مهمی در تمام مراحل زندگی انسان است.

عباس زاده بیان کرد: خداوند شخصیت انسان متقی را اینگونه می شناسد و این موضوع برای ما تذکری است تا برای آخرین وداع آماده شویم و سربلند از این دنیا برویم.

وی عملکرد مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط این سازمان فعالیت های خوبی در این مجموعه انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اعضای جدید هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان چشم انداز شایسته ای را برای سازمان تعریف کرده اند، بنابراین باید به آن برسد. موقعیت واقعی با کار و تلاش مضاعف و از این نظر ظرفیت های قانونی و نیز باید از کار خود در جهت بهبود شهرداری ها استفاده کند.

در این جلسه از زحمات مسعود قلی زاده مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان خراسان جنوبی تقدیر و با حکم استاندار سید محمد اسماعیل فاطمی به عنوان مدیرعامل این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا