ایرانی کسب و کارعمومی

8 سایت دانلود از اینستاگرام  

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که امروزه برای برخی افراد آشناست و هنوز از آن استفاده نمی شود. این شبکه اجتماعی مملو از محتواهای مختلف است. محتوای آموزشی محتوای سرگرمی، اخبار مختلف و … برای بسیاری از افراد بسیار مفید و سرگرم کننده است. اما نکته ای که در مورد اینستاگرام وجود دارد این است که این شبکه اجتماعی به دلیل سیاسی کاری به کاربران خود اجازه دانلود محتوای منتشر شده در این شبکه اجتماعی را نمی دهد. این موضوع عاملی شده است تا کاربران این شبکه اجتماعی با استفاده از سایت دانلود اینستاگرام محتوای مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنند.

اما همانطور که احتمالا می دانید سایت های زیادی هستند که ادعا می کنند می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از طریق آنها دانلود کنید، اما عملا فقط تعداد کمی از آنها کار می کنند و واقعا کاربردی هستند و از طریق آنها می توانید پست های اینستاگرام را با موفقیت دانلود کنید. ما لیستی از بهترین سایت های دانلود اینستاگرام را برای شما گردآوری کرده ایم که واقعا کار می کنند و می توانید فیلم ها و عکس های اینستاگرام را دانلود کنید.

چگونه با استفاده از صفحه دانلود اینستاگرام از اینستاگرام دانلود کنیم

قبل از معرفی سایت های دانلود اینستاگرام در این قسمت به طور خلاصه نحوه دانلود فیلم یا عکس اینستاگرام با استفاده از سایت دانلود اینستاگرام را آموزش می دهیم.

  1. پس از ورود به اینستاگرام، روی آیکون 3 نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و روی گزینه “Copy Link” کلیک کنید تا لینک پست مورد نظر کپی شود.
  2. سپس وارد یکی از صفحات زیر شده و لینک کپی شده را در فضای درج شده قرار دهید.
  3. برای دانلود پست مورد نظر روی دکمه دانلود کلیک کنید و در گوشی خود ذخیره کنید.

ما 8 سایت برتر برای دانلود اینستاگرام را معرفی می کنیم

در این قسمت 13 سایت برتر دانلود اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. تمامی سایت های معرفی شده قابل اعتماد هستند و می توانید از آنها برای آپلود پست های اینستاگرام خود در کمتر از ۲ دقیقه استفاده کنید.

توجه*: برای استفاده از شبکه ها؛ به عنوان مثال، سعی کنید نام آنها را در گوگل جستجو کنید downloadinsta.app  را در گوگل جستجو کنید. سپس وب سایت مربوطه برای شما باز می شود.

  1. اولین وب سایت (downloadinsta.app)

این سایت یکی از اولین وب سایت های دانلود اینستاگرام است که به شما امکان دانلود انواع پست های اینستاگرام را می دهد.

شما از سایت می توانید فایل هایی مانند: ig carousel downloader، instagram photo album downloader و insta audio downloader apk را دانلود کنید

  1. سایت دیگری (InstaDownloader.co)

وب سایت InstaDownloader.co با رابط کاربری زیبا به شما این امکان را می دهد که فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را به صورت آنی از اینستاگرام دانلود کنید.

  1. وب سایت سوم (w3toys)

وب سایت w3toys یکی از بهترین سایت ها برای دانلود اینستاگرام است. با استفاده از آن می توانید مطالب و تبلیغات مختلف را از اینستاگرام دانلود کنید.

  1. سایت چهار (InstaOffline)

یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود پست از اینستاگرام، وب سایت InstaOffline است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و حتی برای افرادی که آشنایی چندانی با وب ندارند نیز به راحتی قابل استفاده است.

  1. سایت پنجم (دانلودگرام)

دانلودگرام یکی دیگر از وب سایت های معروف و محبوب دانلود اینستاگرام است که از طریق آن می توانید به راحتی پست های مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

  1. وب سایت ششم (KeepVid)

KeepVid وب‌سایتی است که در آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را فقط با دنبال کردن دو مرحله دانلود کنید، یعنی لینک را کپی کرده و در مکان مشخص شده قرار دهید.

  1. مکان هفتم (Gramsave)

Gramsave تقریباً همه انواع ویدیوها و استوری های ارسال شده در اینستاگرام را ذخیره می کند. عکس ها، دانلود نامحدود است که می توانید تلویزیون IG و غیره را دانلود کنید.

  1. وب سایت هشتم (Regrammer)

Regrammer یکی از بهترین سایت ها برای دانلود اینستاگرام است که دانلود ویدیوها از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری را بسیار آسان می کند، این سایت قابلیت دانلود ویدیوهای اینستاگرام را با بهترین کیفیت دارد.

گاهی ممکن است بخواهید خودتان سایت های دانلود اینستاگرام را دانلود کنید و در هر شرایطی بتوانید انواع مطالب را از اینستاگرام دانلود کنید. در ادامه چند ویژگی اساسی سایت های دانلود اینستاگرام خوب و قابل اعتماد را به شما آموزش می دهیم. به راحتی می توانید بهترین سایت های دانلود اینستاگرام را پیدا کنید.

سایت های صفحه اول گوگل را بررسی کنید. اولین نکته ای که در انتخاب سایت دانلود اینستاگرام باید به آن توجه کنید، انتخاب یکی از سایت هایی است که در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند. گوگل بسیار هوشمند است و سایت ها را در صفحه اول فهرست می کند. بهترین و کار می کند.

به ظاهر سایت خود توجه کنید. دومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به ظاهر سایتی که می خواهید محتوای اینستاگرام را از آنجا دانلود کنید، توجه کنید. سایت های معتبر معمولا ظاهری شیک و کاربرپسند دارند و این ظاهر توجه شما را به خود جلب می کند.

به رابط کاربری وب سایت توجه کنید. نکته دیگری که در انتخاب بهترین دانلود از اینستاگرام باید به آن توجه کنید توجه به رابط کاربری وب سایت انتخابی است، رابط کاربری در واقع سهولت استفاده از آن وب سایت است. به عنوان مثال، بررسی کنید که آیا استفاده از وب سایت شما را گیج می کند یا اگر فقط می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از وب سایت ساده و روان است، رابط کاربری بهتر است.

دکمه بازگشت به بالا