ایرانی کسب و کارعمومی

چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم

چگونه در اینستا فیلتر سرچ کنیم ؟

در اینستاگرام، افکت‌هایی که به صورت عمومی منتشر شده‌اند را از ۵ طریق می‌توان پیدا کرد:

  1. در effect gallery؛ این قسمت افکت‌های انتخابی روی پلتفرم و فیلترهایی که فالویینگ‌های شما استفاده می‌کنند را نشان می‌دهد.
  2. از طریق پروفایل اینستاگرام شخصی که این اثر را ایجاد کرده است.
  3. در قسمت فیلترهای ذخیره شده شما؛ اگر افکت‌ها را ذخیره کنید یا سازنده را دنبال کنید، ذخیره می‌شوند.
  4. در استوری‌ و ریلزهای سایر کاربران.
  5. از طریق لینک یک افکت.

چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم ؟

در این قسمت به شما می‌گوییم که در استوری چگونه افکت اینستاگرام را فعال کنیم.

  • در سمت چپ بالای صفحه روی + ضربه بزنید و Story را انتخاب کنید یا صفحه فید خود را به سمت راست بکشید.
  • در قسمت Story به پایین صفحه بروید.
  • در پایین صفحه به سمت چپ بکشید و یک فیلتر را انتخاب کنید. برای دیدن فیلترهای سازندگان مستقل به آخرین افکت بروید و روی ذره بین ضربه بزنید. (ناگفته نماند که هر کاربری می‌تواند فیلتر اینستاگرامی خاص خود را بسازد، اگر دوست دارید شما هم از سازندگان فیلتر اینستا باشد مقاله ساخت فیلتر اینستاگرام را بخوانید)

چگونه افکت اینستاگرام را فعال کنیم؟

How to Use Instagram Effects

پیش از این در انزل وب به آموزش کامل کار با ابزار ویرایش ویدیو Reels استوری اینستاگرام و ۸ روش اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام، واتساپ، اسنپ چت و…  پرداختیم. در ادامه آموزش قابلیت های این برنامه به آموزش افکت اینستاگرام در لایو، استوری و… خواهیم پرداخت.

در روزهای ابتدایی اینستاگرام ، کاربران فقط تعداد معدودی فیلتر عکس را استفاده می کردند، اما آن روزها مدتهاست که از بین رفته است. اکنون می توانید راه های بی شماری برای زیباتر کردن عکس ها و استوری های اینستاگرام خود بیابید .

فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می کنند تا یک مدل یا ویژگی خاص از خود در پست هایتان بسازید، یک نمای پروفایلی منسجم ایجاد کنید و هم در وقت و هم در هزینه خود جهت ویرایش تا تغییر عکس، استوری و… خود صرفه جویی کنید. استفاده از فیلترهای موجود به راحتی انتخاب گزینه های دوربین است، اما اگر بخواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، باید اطلاعات تخصصی تری داشته باشید، پس با انزل وب همراه باشید.

خرید شماره مجازی ارزان جهت وریفای حساب در هر سایت یا شبکه اجتماعی امری ضروری است .

سرچ افکت اینستاگرام و یافتن افکت های برتر

برای استفاده از افکت اینستاگرام برای استوری، ویدیو کال و.. ابتدا باید این افکت ها را پیدا کرد، بدیهی است که دسترسی درست به این افکت ها باعث می شود که به هدف خود برسیم، از این رو در این بخش سعی شده که روش صحیح یافتن افکت های اینستاگرام به شکل کامل و تصویری ارائه گردد.

برای استفاده از بهترین افکت های اینستاگرام کافی است برنامه را باز کنید و سپس انگشت خود را به سمت راست از لبه سمت چپ بکشید یا روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مطمئن شوید که در حالت “Normal” هستید. دکمه شاتر باید در مرکز باشد ، محصور از آیکون های دایره ای ، که افکت های اینستاگرام هستند.

دکمه بازگشت به بالا