استان ها

تکلیف قرارداد با وسلین چه می‌شود؟

جلسه بی‌نتیجه فدراسیون هندبال با سازمان برنامه و بودجه

مسئولان فدراسیون هندبال تا هفته آینده تکلیف ماندن یا جدایی وویوویچ از ایران را نهایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از نتایج درخشان تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی جهان مسئولان این فدراسیون سخت در تلاش هستند تا قرارداد این مربی مونته‌نگرویی را تمدید کنند.

این در حالی است که وویوویچ از 25 اسفند سال گذشته هدایت تیم ملی هندبال مردان ایران را به عهده گرفت هر چند قرارداد این مربی با فدراسیون برای بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه و مسابقات قهرمانی مردان 2023 جهان (لهستان و سوئد) بود.

بحث ارز از جمله مواردی است که برای تمدید قرارداد این مربی فدراسیون هندبال را با چالش روبرو کرده است چرا که طبق تبصره 14، فدراسیون هندبال باید پنج میلیارد تومان دریافت کند که منتج به نتیجه نشده است و حتی در این روزهای اخیر نیز با مسئولان سازمان برنامه و بودجه هم در این مورد جلساتی داشته‌اند که فعلأ نتیجه خاصی به همراه نداشته است.

در همین رابطه پاکدل رییس فدراسیون هندبال درباره اینکه تکلیف بحث قرارداد وویوویچ به کجا می‌رسد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار داشت: ما 2 روز است مذاکرات خودمان را با این مربی شروع کرده‌ایم و فکر می‌کنم تا سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.  تلاش ما هم روی این موضوع است که بتوانیم او را نگه داریم، هر چند به جمع‌بندی نهایی هم در این رابطه نرسیده‌ایم. بحث دلار هم یکی دیگر از مشکلات ما در همین بحث تمدید قرارداد با او است. سعی داریم او را در جمع خودمان همچنان داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا