استان ها

کشف داروهای تقویتی و موادمخدر در فارس

مجله روز/ فارس فرمانده انتظامی استان فارس از کشف مقادیری مواد مخدر تقویتی و بدنسازی و همچنین کشف یک محموله مواد مخدر توسط ماموران انتظامی آن استان خبر داد.

سردار رهامبخش حبیبی روز یکشنبه 16 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس حین کنترل خودروهای عبوری از محور «شیراز- اصفهان»، اقدام به انجام این طرح کردند. یک کامیون حامل یک دیگ مشکوک را پیدا کرد. برای تحقیق بیشتر توقف کنید

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 1485 کیلوگرم پودر و 168 هزار و 480 عدد کپسول خارجی بدنسازی کالای قاچاق بدون مجوز گمرکی که به صورت حرفه ای در دیگ جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه طبق نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

کشف 380 کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: صبح امروز 15 آبان ماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی در محور “بندرعباس – شیراز” در عملیاتی برای حمله به دو خودرو مظنون به پراید دستور ایست صادر کردند. .

حبیبی با بیان اینکه رانندگان بدون توجه به کلانتری متواری شدند، افزود: ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز طولانی مدت موفق شدند دو خودرو را در ورودی شیراز توقیف و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها 200 کیلو حشیش و 180 کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه دو قاچاقچی حرفه ای دستگیر و پس از سیر مراحل قضایی به حبس محکوم شدند. .

حبیبی با بیان اینکه در این ماموریت مجموعا (380 کیلو مواد مخدر) کشف شد، گفت: مبارزه با قاچاقچیان متوفی از اولویت های فرماندهی انتظامی استان فارس است.

این مقام انتظامی، قاچاق کالا را تخریب اموال ملی دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه انباشت و قاچاق کالا را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا