استان ها

استعفای بغض‌آلود نصرتی از مربی‌گری تراکتور/ اگر شعارها را با گوش خودم نمی‌شنیدم، باور نمی‌کردم!

به گزارش مجله روز، تراکتور امروز (جمعه) در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر ۴ بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد. محمد نصرتی، مربی تراکتور بعد از بازی با اعلام خبر استعفایش اظهار کرد: آخرین بازی بود که مربی تراکتور بودم و همین جا می‌گویم خاک پای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور هستم. خواهش می‌کنم که این صحبت‌های من را خیلی خوب گوش کنید.

او ادامه داد: در این که در این فصل هواداران‌مان یکسری رکوردها را از حیث هواداری جا به جا کردند و با حضورشان به همه دنیا نشان دادند که واقعا تراکتور چه تیم بزرگی است، در این شکی نیست.

او اضافه کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که من به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی هم بهترین لحظات را داشتم هم سخت‌ترین لحظات را. چه به عنوان بازیکن که توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و البته بازی‌های سختی بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم‌. در عرصه مربیگری هم تیم تا آستاته سقوط هم پیش رفته بود ولی هواداران پشت تیم بودند و به نحو شایسته از تیم حمایت کردند.

نصرتی گفت: امروز یکسری اتفاقات در زمین افتاد که من خودم را یک لحظه جای بازیکن گذاشتم و برای اعتراض، شکایت و گله‌مندی کلی شعار وجود دارد که در فرهنگ غنی آذربایجان وجود دارد. از عیبی یوخ که بعد ها یک سری شعارهای دیگر اضافه شد.

او اصافه کرد: یکسری شعارها در زمین داده شد که با گوش خودم شنیدم. اگر نمی‌شنیدم باور نمی‌کردم آن هم در حضور بانوان عزیز که شایسته فرهنگ هواداران و فرهنگ آذربایجان نبود. واقعا فوتبال این طور نیست که شما فقط دنبال نتیجه باشید. فوتبال برد و باخت و مساوی دارد ولی فوتبال نوعی زندگی است و ورزشگاه‌ها، جایگاه‌هایی هستند که مردم بیایند و لذت ببرند. یک هفته خیلی خوب یا بد را شروع کنند.

نصرتی بیان کرد: برای اتفاقات امروز تعجب زده شدم. من خودم را جای بازیکن قرار می‌دهم. بازیکن سرشار از استرس می‌شود و نمی‌تواند عملکردش را ارائه دهد.

او ادامه داد: خاک پای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور بزرگ هستم ولی واقعا با این جو و شرایط نمی‌شود تراکتور به آن روزهایی که بخواهد برسد.

نصرتی افزود: با توجه به اتفاقات امروز شخصا اصلا برای من سنگین است که در چنین جوی قرار بگیرم. مخلص و نوکر مردم آذربایجان هستم ولی من یک درصد خودم را جای آن بازیکن قرار می‌دهم مگر انصاف و مردانگی این است. شما اختیار دارید هر کسی را تشویق کنید و به هر کسی ناسزا بگویید ولی این دور از انصاف است. من نوکر مردم آذربایجان هستم. فوتبال هم برد دارد هم باخت دارد و هم مساوی اما با این شرایط تراکتور بزرگ نمی‌شود. من نوکر همه‌تان هستم این آخرین بازی بود که اینجا بودم و قلبا آرزوی موفقیت و سربلندی برای تراکتور و مردم آذربایجان دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا