استان ها

از زمین خاکی محلات نهاوند تا راه آهن شهر ری

به گفته نویسنده بورنا از همدان ، شهر نهاوند مدت ها است که در انواع مختلف ورزش ها از استعدادهای برتر برخوردار است و این افتخارات برای ده ها سال در آرامش افتخار برای فرزندان شما ادامه دارد. بزرگ

روز بعد با بازیکن فوتبالیستی گفتگو خواهیم کرد که در اوج گذشته خود به ورزش خود ادامه می دهد و امروز نیز به سبک فوتبال که جانبازان نهاوند که شور و اشتیاق دارد او برای حفظ سلامتی خود باید توانایی ورزشی خود را حفظ کند.

لطفاً خود را بیان کنید

من نعمت الله سیف هستم ، متولد 1336 در نهاوند ، دارای 4 فرزند ، سه پسر و یک دختر هستم و کار من بی نظیر است.

چه زمانی فوتبال را شروع می کنید؟

از جوانی در ده یا دوازده سالگی در حومه نهاوند فوتبال بازی کردم.

در تیمی که در فوتبال بازی کردید:

در سال 1952 ، پس از مرگ پدرم ، من به تهران نقل مکان کردم و پس از ازدواج در آنجا مستقر شدم. من آن را بازی کردم

نعمت سیف

در سال 1969 به خانه برگشتم ، نهاوند و برای گوستاره و پیام بازی کردم و بعد از بازی برای فیلم های نهاوند ، بهمن ، شیک فرش ، المپیک و فیلمسازان پاس نهاوند کار کردم. من در سمت و رئیس.

بازیکنان و خیرات اصلی شما چه کسانی هستند؟

در تهران و سایر گروههای شهری ، “جعفر نفر” یکی از تمیز کننده های مورد علاقه من است و اصطلاح “داود عیاری” یکی از دوستان و همکاران مورد علاقه من است. شامل: ناصر محمدخانی ، فرشاد پیوس ، سعید نعیم آبادی عباس کارگر و …

من در شرکت های نهاوند دوستان و همکاران بسیار خوبی دارم اما علی شیر رضایی یکی از بهترین مربیان سطح شهر است.

شخصیت ورزشی ایده آل و جذاب شما کیست؟

دایانوش شکوهی یکی از پرکارترین فوتبالیست های تاریخ استان همدان ، یکی از بهترین و نمادین است. جعفر نفر و شهاب شفیعیان برخی از بهترین و خوشحال ترین مدل های نقش برای من هستند.

به عنوان یک بازیکن و کارگردان ، برخی از جالب ترین چیزهایی که در طول فصل بازی خود به دست می آورید چیست؟

عنوان قهرمانی تیم ملی شهرری با تیم پنجم در رقابت عقاب 1963 و عنوان فالک کاپ با رهبر شهراری در سال 1964 با تیم کرج.

در نهاوند در سال 1970 در مسابقات کربلای 5 کربلای 5 عنوان قهرمانی را کسب کرد و در لیگ فوتبال استان همدان شرکت می کند و در سال 1372 با تیم فوتبال پیام قهرمان این مسابقات شد.

در صدرنشین فصل دوم اتحاد قو و تیم ارشد نهاوند در جام حذفی شرکت کرده و در جام حذفی کشور شرکت می کنند و مقابل بازی می کنند. تراکتورسازی تبریز ، مشاور فرشاد پیوس.

آنچه خواهید دید بزرگترین مشکل در جوان نهاوند است:

یکی از مهمترین معایب ورزش نهاوند عدم وجود امکانات مناسب و مناسب برای جوانان است که بسیار باریک است و دلیل این امر آن است که هزینه های ورزش در سطح شهر بسیار زیاد و بی سود است این برای اکثر خانواده ها و جوانان است. علاوه بر این ، نبود اسپانسر و مربی برای حمایت از بازیکنان جوان از دیگر مشکلات ورزش نهاوند است.

نعمت سیف

در مقاله بچه های قهرمان ، در مورد مشکلات فوتبال در شهر چه می بینید:

در زمینه جانبازان مشکلات زیادی وجود دارد: اول اینکه ، افرادی که برای تیم های فوتبال و فوتبال شهر کار می کنند ، مجبور نیستند هزینه زندگی خود را بپردازند. در نگرش و نگرش آقایان تفاوت وجود دارد. شهریار شمس ، رئیس هیئت جوانان شهرستان و رئیس کمیته حیات وحش گفت: این مشکلات را کاهش می دهد.

در آخر ، اگر مکالمه خاصی وجود دارد ، لطفاً:

خیلی ممنون که شما را به یاد افراد پیر می اندازید

دکمه بازگشت به بالا