استان ها

مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاري بورنا دو گيلان؛ در این مراسم که با حضور فرزام صفت ، معاون هماهنگی امور اقتصادی گیلان برگزار شد ، مسیحی معاون امور مالیاتی سازمان امور امور مالیاتی کشور ، آقای سجوودی ، مدیرکل دفتر امور بین الملل و امور مالیاتی. این مالیات با متوسط ​​مالیات دهندگان تهران و جمعی از روسا و معاونین مالیاتی گیلان همراه بود. معاون عمرانی استاندار گیلان برای امور اقتصادی ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته قضایی را که آنها مکمل قوه مجریه دولت هستند. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود ، وضعیت اقتصادی پایدار است ، اما برای حفظ آن به کمک شرکای تولیدی نیاز است.

مهندس فرزام صفت افزود: تأکید ما بر استان به گونه ای است که تولید در استان به هر صورت ادامه و ادامه خواهد یافت.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت سازمان امور مالیاتی در بحران تاج استان ، ضمن همراهی با برنامه های استراتژیک در این مدت ، خواستار ادامه این روند شد.

محمدی پور ، مدیرکل جدید امور مالیاتی استان گیلان ، از آقای انواری و معاونان اداره کل امور مالیاتی گیلان تشکر کرد و گفت: “من مفتخرم که به مردم گیلان خدمت کنم ، استانی که همیشه بوده است. رهبر تاریخ. تئاتر ، راه آهن و غیره در استان.

وی اظهار داشت: کشور در وضعیت اقتصادی دشواری قرار دارد و فشار تحریم ها و مبارزه با ویروس تاجی شریر ضربه بزرگی به جامعه وارد کرده است که در این صورت از همکاران و دوستانم می خواهم که تلاش های خود را مضاعف کنند. تلاش های آنها

مدیرکل جدید امور مالیاتی گیلان یادآور شد: هدف ما از سازمان و چشم انداز این است که به سمت یک سیستم مالیاتی هوشمند بر اساس اطلاعات هوشمند و شفافیت و فرار غیر مالیاتی حرکت کنیم و درآمد خالص و افتخار مشتری “.

گفتنی است ، در حالی که جواد انواری ، مدیرکل سابق امور مالیاتی گیلان ، محسن محمدی پور رسماً مورد تشکر و تجلیل قرار گرفت ، اما به طور رسمی به عنوان مدیرکل امور مالیاتی گیلان منصوب و به کار گشود.

foto_2020-06-25_18-31-35

foto_2020-06-25_18-31-36

دکمه بازگشت به بالا