استان ها

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در رودهن/ پویش «ایران مهربان» در استان تهران اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری تهران مجله روز؛ سید ابوالفضل پارپانچی ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ، در جریان بیستمین بازدید خود از شهرهای استان تهران در قالب طرح افتخار مشتری ، روز سه شنبه با متقاضیان دیدار کرد ، 18 نوامبر ، به کمیته امداد رودهن و راهنمایی های لازم برای حل مشکلات آنها را داده است. صادر شده.

وی در ادامه این سفر یک روزه ، با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی ، امام جمعه جدید و حمیدرضا ذوالفقاری ، شهردار رودهن دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسات ، با اشاره به فعالیت های این سازمان ، پرپانچی از اجرای اکتشاف “ایران مهربان” در قالب برنامه ای برای هر کارمند حامی یک کودک معنوی خبر داد و گفت: “ل “اکتشاف نوع ایران فرصتی برای کمک به کودکان بی سرپرست و نیکوکاران است تا مشکلات را کاهش دهند.” اقتصاد آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: “به همین دلیل ، کارمندان م institutionsسسات دولتی و خصوصی می توانند با پرداخت حداقل 10 هزار تومان در ماه از طرف ایتام و نیکوکاران در این پروژه که خشنودی خدا را دارد ، شرکت کنند.”

وی همچنین به اجرای رزمایش ایران همدل در قالب توزیع غذای گرم و سبد کالا اشاره کرد و گفت: صفر با هدف توزیع غذای گرم و سبد کالا به خانواده ها اجرا شد. با پشتیبانی.

پرپانچی ادامه داد: در قالب تمرین حمدل ایران ، 2 میلیون و 723 هزار و 931 پرس غذای گرم و 589 هزار و 389 سبد غذایی حاوی غذا بین خانواده های حامی و سایر گروه های نیازمند توزیع شده است توسط خیریه های وابسته به این موسسه شناسایی شده است.

در پایان این سفر یک روزه ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با کارکنان کمیته امداد رودهن دیدار و بر تکریم ، خدمت به جامعه هدف تحت حمایت و اجرای پروتکل های بهداشتی تأکید کرد. از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنید.

گفتنی است سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان جهت دیدار با مدیران و مقامات این سازمان ، چهره به چهره در دفاتر کمیته امداد. اتفاق می افتد

22

1

566

33

دکمه بازگشت به بالا