استان ها

حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی از بیش از ۲۷ هزار دانش آموز و دانشجو

مجله روز/آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: ۲۶ هزار دانش آموز و ۱۲۱۸ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

رضا مهرافروز در گفت و گو با مجله روز با بیان اینکه بیست و نهمین دوره جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۱۵مرداد ماه با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ احسان و انفاق در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشن عاطفه ها در ۳۰۰ پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری و به صورت نمادین در هفته سوم شهریور ماه در سطح پایگاه های میادین و معابر شهری، جمعه آخر شهریور ماه در مصلی و میعادگاه های نماز جمعه و طی هفته اول مهرماه در مدارس برگزار می شود.

وی افزود: با کمک خیرین و مردم نیک اندیش ارومیه بسته تحصیلی و سایر مایحتاج ایتام، دانش آموزان و دانشجویان با الویت توزیع درمناطق محروم تامین می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان غربی مجموع کمک های خیرین و مردمی در جشن عاطفه های سال گذشته را ۲۳ میلیارد ریال خواند و گفت: از شروع جشن عاطفه ها در سال جاری نیز تاکنون ۱۶ میلیارد ریال توسط مردم و خیرین نیک اندیش استان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که پیش بینی می شود با تداوم جشن عاطفه ها تا اواسط مهرماه، شاهد افزایش ۳۰ درصدی کمک ها در سال جاری باشیم.
 
وی افزود: محوریت اصلی جمع آوری کمک ها، با ۳۰۰ مرکز نیکوکاری فعال استان است که از این تعداد ۲۱ مرکز نیکوکاری تخصصی پیوند مدارس به عنوان پل ارتباطی بین خیرین محلات و دانش آموزان نیازمند است.  
 
مدیرکل کمیته امداد استان واریز به کارت بانکی: ۱۲۳۲-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷، کد دستوری: #۰۴۴*۸۸۷۷*، کد های کیو آر ( QR)، واریز به حساب بانکی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷، سایت امداد به آدرس: www.emdad.ir، تلفن های تماس: جهت دریافت مساعدت ها در ارومیه: ۳۲۲۳۵۰۰۰ ، ۳۳۴۶۱۳۸۳ را از شیوه های مشارکت مردمی در جشن عاطفه ها برشمرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا