استان ها

لزوم توجه حوزه ورزش به بالا نگه‌داشتن روحیه امید و نشاط در جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دو بندرعباس ، محمود صباحی زاده در حاشیه همایش پیاده روی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی اظهار داشت: روحیه امید و نشاط را در جوانان حفظ کنید جامعه یکی از مهمترین مأموریتهایی است که باید در آن ورزش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی هدف از برگزاری این راهپیمایی را ادای احترام به شهید والامقام دانست سردار سلیمانی وی همکاران خود را یادآوری کرد و افزود: حفظ ارزش های نظام و انقلاب با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف اصلی و مهم دانشگاهیان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر ضرورت دانشگاهیان در مسیر رسیدن به اهداف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آنها را خوشحال کنید.

صباحی زاده با تشکر از همکاری هیئت کوهنوردی استان هرمزگان در برگزاری این همایش گفت: “با تعامل ایجاد شده با اداره ورزش و جوانان ، خبرهای خوبی در این زمینه در دانشگاه در آینده “.

به گزارش آنا ، یک همایش بزرگ توسط حاج قاسم قهرمان ملی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استانی و جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه اسلامی آذر بندر برگزار شد. عباس در کوههای پارک پنجعلی. از دیگر برنامه های این کنفرانس پیاده روی برای شرکت کنندگان بود.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا