استان ها

انقلاب اسلامی تبلوری از انوار الهی بود/ امام راحل؛ پرچمدار انقلاب همراه با کاروان شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دو میاندوآب ، نشست تشریحی “مظاهر انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی و نقش دانش آموزان در تبیین برنامه و اهداف انقلاب اسلامی” سران و روسای سازمان دانشجو بسیج دانشگاه ها ، اساتید و کارمندان میاندوآب را در اتاق کنفرانس های استانی این دانشگاه برگزار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این جلسه دهه فجر را آغاز نور و طلوع خورشید امامت و ولایت در سرزمینی که سالها تحت حکومت شیطان بود توصیف کرد و گفت: انقلاب یک انعکاس نور الهی با رهبری متفکر بنیانگذار نظام مقدس. جمهوری اسلامی با حمایت ملت انقلابی و حق طلبی ایران اسلامی توانست پایه های 2500 ساله را سست کند. دولت شاهنشاهی و ویران کردن خانه فساد پهلوی.

انقلاب اسلامی سال 1957 انفجار عظیمی از نور بود

رامین رستمی اظهار داشت: “امروز با رهبری هوشمندانه رهبر معظم این انقلاب ، وی توانسته است با فراز و نشیبهای بسیار با قدمت بیشتری در مسیر خود حرکت کند.”

اضافه؛ انقلاب اسلامی سال 57 نه تنها چراغی بود ، بلکه انفجار بزرگی از نور بود که توانست تمام جهان را در بر بگیرد و با بینش اسلامی خود به همه ادیان جهان ارزش دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میاندوآب این موضوع را مطرح کرد ؛ دومین متولد انقلاب اسلامی وجود مقدس و منورآمیز امام خمینی (ره) بود و بینش و کار بی نظیر امام راحل کارگاهی بود که نه تنها ملت ایران بلکه ملتها را نیز در بر می گرفت. تعظیم در برابر استبداد و دیکتاتوری.

رستمی خاطرنشان کرد: امام راحل به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی همراه با کاروان شهدا کاروان کربلا را راه اندازی کردند تا چراغ انقلاب به همه دنیا برسد و با نگاه طولانی و عرفانی خود اجازه نمی دهد نوری که خاموش شد و شهدای بزرگواری همچون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی و فخری زاده با دستیابی به این قدرت و نور الهی توانستند آسمان جهان اسلام را با شهادت خود روشن کنند.

دهه فجر آینه ای است که نور الهی در آن به شدت می درخشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه توضیح داد: دهه فجر یکی از معجزات الهی است که حفظ آن یکی از مهمترین اهداف دانشگاهیان و نقش دانشگاه در تبیین برنامه های انقلاب بین سوم و سوم است. نسل چهارم انقلاب بسیار مهم و حیاتی هستند.

نورالدین پالنگ افزود: دهه فجر آینه ای است که نور الهی به شدت در آن تابیده و آسمان ایران زمین را روشن کرده است وطن پرستان به مزدوران و وابستگان خارجی تبدیل شده اند.

وی در ادامه توضیح داد؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به عنوان خانه علوم عامه پسند ، توانسته است در جشن برنامه ها و اهداف عالیه انقلاب و نظام در شهر بدرخشد و این دستاوردها مدیریت انقلابی و استانی را نشان می دهد. رئیس این مجموعه بزرگ علمی در کشور و شهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به همراه مدافعان بهداشت و مشارکت در پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک م faithfulمنانه ، ضد عفونی معابر مدارس دولتی ، مناطق شهری ، دانشگاه ها ، کلاس ها و آزمون های مجازی نقش خود را خوب بازی کنید.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا