تندرستی

تهرانی‌ها رکوردار سفر در تعطیلات ماه محرم/ پیش‌بینی شرایط شکننده کرونا در استان

فرمانده ستاد کلانشهر تاج در تهران با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد سفرهای شهروندان تهرانی در تعطیلات محرم نسبت به سال قبل ، گفت: “تعداد بیشتر سفرهای زیاد در استان تهران اتفاق افتاده است که در تعداد موارد تاجگذاری و مرگ در طول روز تأثیر داشته است. ” در آینده خواهیم دید.

به گزارش مجله روز ، دکتر علیرضا زالی گفت: “ما پیش بینی می کنیم با توجه به آخرین تحولات ، به ویژه سفر با تراکم بالا به تهران ، شرایط مختلفی را قبل از فصل پاییز تجربه کنیم.” این مشکل به دلیل شکنندگی وضعیت ناشی از طبیعت استان تهران رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان ترافیک در چهار روز گذشته در کشور مربوط به استان تهران است ، تصریح کرد: میزان این سفرها حتی نسبت به سال قبل بسیار بیشتر بود ، در واقع ، شاهد رشد 10 درصدی در سفر هستیم این روزها ما با سال گذشته مقایسه شده ایم.

“از چه زمانی تأثیر این سفرها بر میزان مرگ و میر تاج و مرگ و میر را مشاهده خواهیم کرد؟ تغییر در تعداد بیمارانی که می میرند منجر به تعیین حدود 4 تا 6 هفته می شود ، اما در مورد بیماران گفت فرمانده ستاد تاج متروپولیتن تهران. سرپایی 5 تا 14 روز پس از تماس اولیه با ناقل کرونا ، علائم بیماری مشاهده می شود و می توان شاهد افزایش بیماران بستری در دو یا سه هفته دیگر بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا