استان ها

برگزاری دوره توانمندسازی برای مدیران اقامتگاه بوم‌گردی شاهرود ب

به گزارش خبرگزاری مجله روز: استان سمنان ، حمیدرضا حسنی سه شنبه 7 آنلاین 1393 با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری برنامه های مختلفی از جمله دوره های آموزشی در شاهرود برگزار می شود. رئیس میراث فرهنگی ، اداره گردشگری و صنایع دستی. شهرستان شاهرود افزود: یک دوره آموزشی برای مدیران اقامتگاه های بوم شناختی شامل برچسب ها ، قوانین و مقررات با مشارکت بخش خصوصی و رعایت پروتکل های بهداشت هوا رایگان برگزار می شود.

حسنی گفت: دیدار مدیران تاسیسات گردشگری و فعالان صنعت با ائمه جمعه شهرستانهای شاهرود و بسطام ، تشکر از مدیران و فعالان گردشگری شهرستان و برنامه ریزی تورهای نیم روزه در قالب سفرهای هوشمند برای خدمات مسافرتی و دفاتر گردشگری شهرها. هفته است. “

وی افزود: انجام تور برای پاکسازی جاذبه های طبیعی با همکاری سازمان های مردم نهاد ، نشست هم اندیشی فعالان گردشگری ، معرفی جاذبه های گردشگری در فضای مجازی ، هماهنگی برای ارائه تخفیف ویژه به مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی از دیگر برنامه های بزرگداشت است. گردشگری. هفته شاهرود “»

رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شاهرود از جانمایی و نصب 5 کیوسک اطلاع رسانی و کیوسک گردشگری در مجموعه های تاریخی ، فرهنگی و راه آهن و هتل های این شهر خبر داد و گفت: جنگل ابر یکی از برنامه ها است.

هر سال ، 5 اکتبر ، برابر با 27 سپتامبر ، به عنوان روز جهانی گردشگری جشن گرفته می شود.

هفته گردشگری در ایران از 5 تا 11 اکتبر جشن گرفته می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا