استان ها

مسئولان از استاندار جدید حمایت کنند حتی اگر گزینه آن‌ها نباشد

مجله روز/ آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: از همه مسئولان و سازمان ها می خواهم که اگر قبل از انتخاب استاندار جدید به دنبال گزینه های خود بودند ، اکنون که استاندار جدید انتخاب شده است و در نهایت فردی باید انتخاب شود ، باید دست بدهیم و به استاندار منتخب کمک کنید. برای موفقیت در این مسئولیت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته گذشته گفت: وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی است. به ارتقای معنویت و اخلاق در ارتش و نیروهای مسلح است. و اکنون این معنویت به جایی رسیده است که مقام معظم رهبری از ارتش به عنوان ارتش حزب الله و نسب طیبه یاد می کنند.

وی با اشاره به روز صادرات گفت: صادرات نقش اساسی در حل مشکلات دارد و از همه کسانی که در استان یا کشور در زمینه تولید و صادرات فعالیت می کنند تشکر می کنم و با صادرات محصولات خود باعث رونق تولید برای استان و کشور. “

وی با اشاره به برگزاری همایش آمار و برنامه ریزی برای هفته آینده گفت: آمار و برنامه ریزی ستون فقرات یک جامعه است زیرا اگر مسئولان بخواهند برای برنامه ریزی صحیح در هر زمینه ای تصمیم گیری کنند نیاز به آمار دقیق دارند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: گاهی کارشناسان آمار برای گرفتن آمار به منازل مراجعه می کنند اما مردم آمار دقیقی به آنها نمی دهند، لذا از همه مردم می خواهم با مسئولان سازمان آمار همکاری خوبی داشته باشند.

وی ضمن تبریک انتصاب سردار عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: با توجه به مسئولیتی که سردار خرم در چهار سال گذشته در استان داشته است، نسبت به مشکلات اقتصادی و توسعه فرهنگی استان واقف است. و مشکلات مربوط به ادارات و نهادهای اداری به توسعه استان کمک می کند.

وی ادامه داد: وی همیشه در روزهای سخت مانند زلزله سراب و میانه در کنار مردم بوده است و در دو سال گذشته نقش ارزنده ای در تهیه بسته های حمایتی از نیازمندان به ویژه پروژه شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه داشته است. علوم پزشکی”.

آل هاشم گفت: وی شناخت خوبی از مسائل مرزی دارد و امیدواریم با همکاری همه مسئولان در مسیر خود موفق باشد.

وی گفت: از استاندار جدید می خواهیم اولویت را برای حل مشکلات زندگی و اقتصادی استان قائل شود و توجه ویژه ای به سرمایه گذاران داشته باشد ، در مبارزه با فساد و گرانی کوتاه نیاید ، توجه ویژه ای به مسائل آموزشی و نیروهای امنیتی و نیروهای امنیتی.» و دستگاه های فرهنگی استان و همچنین جوانان حزب الهی و نخبگان توجه مضاعف داشته باشند.

وی افزود: با توجه به به روز بودن سردار خرم در مسائل استان، از ایشان می خواهیم با همکاری و همفکری، در جهت تقویت هنرمندان، هیئت های حسینی و مساجد استان و رفع مشکلات تصرف گام های مثبتی بردارد. نهادهای مربوطه

امام جمعه تبریز با تقدیر از استاندار سابق گفت: حضور آقای پورمحمدی به عنوان یک شخصیت فرهنگی، دانشگاهی، فرهیخته و علمی در استان ما اعتبار خاصی داشت.

وی افزود: “او فردی صبور و باز بود که با مردم صنعت و طبقات مختلف استان ارتباط تنگاتنگی داشت. مو نقش یک پدر دلسوز استان را بازی کرد ، که برای او آرزوی موفقیت می کنیم .زندگی خود.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیروز با آن رزمایش تکان دهنده و باشکوه دشمنان نظام اسلامی را به وحشت انداخت و عاشقان نظام را شاد کرد.

وی ادامه داد: دو سفر مهم جنرال باقری ، رئیس ستاد نیروهای مسلح که به دعوت روسای ستاد نیروهای مسلح پاکستان و روسیه انجام شد ، پیام های مهمی را به دشمنان ایران ارسال کرد و انجام داد. هشدار صریح به دشمنان ایران.»

آل هاشم گفت: این سفرها مانوری برای همگرایی منطقه ای است که امنیت کشور را افزایش می دهد و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران که همسایگان ایران را در قالب همگرایی برای مبارزه با تروریسم، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حل بحران ها مقید می کند. ” منطقه ای است.

وی افزود: در یکی دو ماه اخیر شاهد برپایی رزمایش مشترک دریایی با روسیه بودیم و اکنون در سفر سرلشکر باقری زمینه برای برگزاری رزمایش مشترک با پاکستان فراهم شده است. رزمایش داخلی مشترک سپاه و نیروهای ارتش در این زمینه “.

وی گفت: دیپلماسی دفاعی و فعالیت‌های رسانه‌ای و عملیات‌های رسانه‌ای مانند حمله موشکی به پایگاه دشمن اربیل برای دور نگه داشتن شیاطین از مرزهای کشور تلاشی مبارک و مضاعف برای فرماندهی واحد در میدان نبرد اقتصادی است.

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته، عکاس آذربایجانی سید متین هاشمی را که عکس های ورزشی وی با عنوان «صبر بیشتر ایوب بزرگ» و انتصاب بهمن ماه در جشنواره بین المللی روسیه مقام دوم را کسب کرد، تبریک و قدردانی کرد. نقی پور به عنوان مدیر جدید ضمن تبریک به علوم پزشکی تبریز برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا