اقتصادیایرانی کسب و کار

کدام ارز دیجیتال ارزان است؟

4 ارز دیجیتال ارزان و جا مانده از رشد در مرداد 1401 | متفاوت سرمایه گذاری کنید

این روزها بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ شده و به دلیل پتانسیل‌های بالای آن، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، این بازار به عنوان سودآورترین و نوین‌ترین بازار مالی جهان شناخته شده و با سرعت زیادی نیز در حال رشد و توسعه است. اگر شما نیز به سرمایه‌گذاری در این بازار می‌اندیشید با ما همراه باشید تا در مجله تخصصی ارز دیجیتال با 4 ارز دیجیتال ارزان که ارزش خرید خواهند داشت، آشنا شوید.

ارزهای دیجیتال و دلایل سرمایه گذاری در آن

در حال حاضر، بیش از 5000 ارز دیجیتال در جهان وجود داشته که بازار بسیار گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. معاملات این رمز ارزها با صرف کمترین زمان و هزینه قابل انجام می‌باشد. از اصلی‌ترین دلایل و انگیزه‌هایی که ما را برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند، عبارت است از:

  • نقدینگی به شدت بالای ارزهای دیجیتال به دلیل حجم تقاضای زیاد آنها
  • بازدهی و سودآوری بالا در مقایسه با سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری (این اتفاقی ناشی از ماهیت بی ثبات این بازار بوده که در مدت زمان کوتاهی، سود بالایی را برای شما رقم خواهد زد. این امر در بازارهای با ثبات، بسیار نادر خواهد بود.)
  • امکان انجام معاملات در تمامی ساعات شبانه روز و هر روز هفته، تنها با دسترسی به اینترنت
  • بازاری بسیار بزرگ و متنوع برای سرمایه‌گذاری که قدرت انتخاب و شانس موفقیت شما را بیشتر می‌سازد
  • امنیت بسیار بالای ارزهای دیجیتال (به سبب استفاده از فناوری بلاک چین، احتمال هک شدن رمز ارزها، نزدیک به صفر می‌باشد.)
  • امکان سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ بسیار کم
  • و…

دلایل ذکر شده، استقبال و انگیزه بالای افراد برای ورود به این بازار را توجیه می‌کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این حوزه هستید باید بدانید که هیچ وقت برای ورود به این بازار دیر نبوده و اگر دانش و مهارت کافی را کسب کنید، موفقیت شما در این بازار حتمی خواهد بود.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

زمانی که حرف از بهترین‌های ارز دیجیتال در صرافی خرید رمزارز می‌شود، بی‌شک اولین رمز ارزی که به ذهن می‌آید، بیت کوین است. اگر چه بیت کوین به عنوان پادشاه این بازار شناخته می شود، اما به خاطر داشته باشید که این رمز ارز، تنها فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری نمی‌باشد. در حال حاضر، رقابت بین رمز ارزها بالا گرفته و پیش‌بینی می‌شود در آینده سایر ارزهای دیجیتال، گوی سبقت را از بیت کوین بدزدند.

در زمان انتشار این مقاله اتریوم، تتر، لایت کوین، ریپل و دوج کوین در جایگاه‌های بعد از بیت کوین قرار گرفته و رشد بی سابقه‌ای را تجربه کرده‌اند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این رمز ارزها به دلیل پتانسیل‌های بسیار بالایی که دارند، آینده را از آن خود خواهند ساخت.

توجه داشته باشید، علیرغم موارد ذکر شده، تعداد بسیاری زیادی از ارزهای دیجیتال وجود داشته که هنوز رشد خود را آغاز نکرده‌اند. این امر سبب می‌شود تا قیمت آنها در مقایسه با بیت کوین بسیار پایین‌تر بوده و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد از خود نشان دهند. حال این سوال مطرح می‌شود که، آیا چنین ارزهایی، ارزش سرمایه‌گذاری خواهند داشت یا خیر. در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ خود را بیابید.

آیا ارزهای دیجیتال ارزان ارزش سرمایه گذاری دارند یا خیر؟

در ابتدا لازم است تا شما را با یکی از رمز ارزهای ارزان که این روزها رشد قابل توجهی را پشت سر گذاشته، آشنا سازیم. «دوج کوین» را می‌توان یک نمونه موفق از این ارزهای دیجیتال دانست که قیمتی زیر 1 دلار داشته و در بازه یک هفته‌ای، نزدیک به 400 درصد رشد را تجربه کرده است. از این رو می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال ارزان نیز، به دلیل اینکه تاکنون مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند، از ظرفیت کافی برای رشد برخوردار می‌باشند.

در واقع، ارزهای دیجیتال ارزان، هنوز به اوج خود دست نیافته و در موقعیتی کاملا مناسب برای سرمایه‌گذاری قرار دارند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده‌ای نه چندان دور، این رمز ارزها سود قابل توجهی را برای دارندگان خود، رقم خواهند زد. البته در انتخاب این سبک ارزهای دیجیتال، لازم است تا کوین مورد نظر شما، شرایط خاصی را داشته باشد. برخی از این شرایط عبارت است از:

  • داشتن نقدینگی بالا (حداقل 1 میلیون دلار در 24 ساعت معاملاتی)
  • برخورداری از تیم توسعه‌دهنده با تجربه
  • درصد سود حاصل از معاملات 7 روز گذشته آن بیش از 50 درصد باشد (کوین مارکت کپ، دسترسی به این اطلاعات را برای شما فراهم ساخته است)
  • نام آن در بین رمز ارزهای صرافی‌های مطرح، قرار داشته باشد
  • بین 10 میلیون تا 1 میلیارد سکه، دارایی در حال گردش داشته باشد

6 ارز دیجیتال زیر ا دلار و خوش آتیه

ردیف      نام ارز دیجیتال       قیمت

1              Dogecoin             0.275565 $

2              Stellar   0.503194 $

3              TRON    0.124224 $

4              Bit Torrent          0.007449 $

5              Nem      0.338436 $

6              Crypto.com Coin              0.190431 $

با 4 تا از ارزان ترین و بهترین ارزهای دیجیتال جهان آشنا شوید

در حال حاضر، بیش از 5000 ارز دیجیتال مختلف در جهان وجود دارد. از این تعداد، تنها حدود 100 مورد از آنها شناخته شده و بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند. در این بین، ارزهای دیجیتال زیادی وجود داشته که هم قیمت مناسبی دارند و هم پتانسیل بالایی برای رشد دارند. به عنوان نمونه، دوج کوین که در هفته‌های اخیر، رشد چند صد درصدی را پشت سر گذاشت، از ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار است که کمتر مورد توجه قرار گرفته بود. در ادامه، با 4 مورد از این رمز ارزهای ارزان اما آینده‌دار آشنا خواهید شد.

توجه داشته باشید که، انتخاب ارزهای دیجیتال ارزان قیمت، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب شده که ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد. از این رو، اگر هدف شما سودآوری در چند هفته باشد، این رمز ارزها انتخاب مناسبی برای شما نخواهند بود.

1. ارز دیجیتال اومیسگو (OMG)

OmiseGo که به اختصار OMG نیز گفته می‌شود، پلتفرمی غیرمتمرکز و عمومی است که تراکنش‌ها را در بستر شبکه اتریوم انجام می‌دهد. این ارز دیجیتال را می‌توان چهارمین ارز فعال در کل شبکه اتریوم دانست. اومیسگو در سال 2013، توسط Jun Hasegawa و Donnie Harinsut در بانکوک تایلند ثبت و راه‌اندازی گردید.

هدف از ایجاد این رمز ارز، ایجاد بستری ایده‌آل و با امکانات بالا، جهت انجام انواع تراکنش‌های مالی، بدون نیاز به سیستم بانکداری سنتی است. در واقع، اومیسگو سعی دارد تا نسل جدیدی از پرداخت‌ها و نقل و انتقالات سریع را در بستر بلاک چین و با استفاده از فناوری پلاسما، ایجاد نماید. در اولین ICO (عرضه اولیه سکه) این پروژه در سال 2017، ارزش دارایی فروخته شده حدود 25 میلیون دلار بود که سپس به 100 میلیون دلار نیز رسید.

کیف پول‌های مختلفی وجود دارد که از این ارز دیجیتال، پشتیبانی می‌کنند. یکی از آنها، کیف پول White-Label بوده که امکان استفاده از انواع راه حل‌های پرداختی را به شما خواهد داد. با استفاده از آن می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتال مختلف، ارزهای فیات، پرداخت‌های اعتباری، خرید کارت هدیه و… را در بستر شبکه اومیسگو انجام دهید. در زمان انتشار این مقاله، بیش از 140 میلیون از این ارز، عرضه شده که محدودیتی نیز برای افزایش تعداد آن در نظر گرفته نشده است.

اومیسگو سعی دارد تا تراکنش‌های درون پلتفرم را معتبر سازد، به نوعی که، این توکن می‌تواند حکم تایید یک بلاک را درون این پلتفرم بدهد. به عبارتی، افرادی که کوین OMG را در کیف پول خود داشته باشند، به نوعی از سرمایه‌گذاران آن به حساب آمده و به آنها سهام و سود تعلق می‌گیرد. این سود ناشی از کارمزدی است که هر یک از تراکنش‌های این ارز ایجاد می‌کند. در نتیجه، کارمزد تراکنشات این ارز، بین دارندگان آن تقسیم شده و هر چه شخصی توکن بیشتری داشته باشد، سهام و سود بیشتری را دریافت خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این رمز ارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام تراکنشات با سرعت بسیار بالا
  • برخورداری از شبکه پلاسما (پلاسما این امکان را می‌دهد که حجم زیادی از تراکنش‌ها، در واحدی از ثانیه و خارج از زنجیره انجام گیرد)
  • قابلیت انتقال دارایی‌های دیجیتالی با سیستم همتا به همتا (P2P)
  • نرخ پایین کارمزد دریافتی
  • کیف پول نرم افزاری White-Label

آینده ارز دیجیتال اومیسگو چگونه خواهد بود؟

تیم اومیسگو در سال 2018، توافق نامه‌ای را با یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کره جنوبی (Shinhan) امضا کرد. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های معتبر جهانی، از اومیسگو حمایت و روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از جمله مک دونالد که به مشتریان خود، اجازه پرداخت پول غذا با این ارز دیجیتال را داده است. همچنین، اومیسگو در حال توسعه یک صرافی غیر متمرکز با استفاده از تکنولوژی پلاسما نیز می‌باشد.

تمامی این موارد و ظرفیت بالایی که این ارز دیجیتال ارزان برای رشد دارد، اومیسگو را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. البته می‌بایست توجه داشته باشید که، بازدهی و سودآوری این سرمایه‌گذاری، در بازه زمانی بلند مدت اتفاق خواهد افتاد.

2. ارز دیجیتال ترون (TRX)

ارز دیجیتال ترون در سال 2017، توسط فردی با نام «JustinSun»، در کشور سنگاپور تاسیس گردید. این ارز با نام ترونیکس یا TRX نیز شناخته می‌شود. ترون در ابتدای ظهور خود، بر روی بلاک چین اتریوم و بر اساس توکن‌های ERC-20 فعالیت می‌کرد. پس از گذشت یک سال و در سال 2018، ترون بلاک چین خودش را تاسیس و به رمز ارزی مستقل تبدیل شد.

کارمزد بسیار پایین تراکنشات، در کنار سرعت بالای انجام آنها، این رمز ارز را به انتخابی جذاب برای سرمایه‌گذاران بلند مدت تبدیل کرده است. این ارز دیجیتال قابلیت استخراج نداشته و جهت تایید تراکنش‌های خود، از مکانیزم DPoS یا «ثبات سهام نمایندگی شده»، استفاده می‌کند. در شبکه اتریوم این کار با مکانیزم اثبات سهم صورت می‌گیرد. تعداد کوین‌های TRX، در مجموع حدود 100 میلیارد واحد است که نزدیک به 70% آن در حال حاضر، در گردش است. در زمان انتشار این مقاله، ارز دیجیتال ترون در بین 10 ارز دیجیتال معتبر جهان قرار گرفته است.

ترون به دنبال چیست؟

TRON را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ای در نظر گرفت که از فناوری بلاک چین و تمرکز زدایی، در انتشار محتوا استفاده می‌کند. به عبارت بهتر، ترون به دنبال آن است تا واسطه‌های محتوایی همچون گوگل، نتفلیکس، فیسبوک و… را حذف کرده و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محتوا را فراهم سازد. بهای این کار نیز با استفاده از ارز دیجیتال ترون پرداخت می‌گردد. در بلاک چین ترون نیز همچون اتریوم، قابلیت ساخت قراردادهای هوشمند، برنامه‌های غیر متمرکز، تعریف توکن و… در نظر گرفته شده است. در واقع «اینترنت غیر متمرکز» رویایی است که ترون قصد دارد به آن برسد.

آینده ارز دیجیتال ترون چگونه خواهد بود؟

اگرچه بیش‌بینی آینده امری غیر ممکن و مشکل است، اما به جرات می‌توان گفت که آینده ترون درخشان خواهد بود. در واقع، اگر تیم ترون بتواند مراحل توسعه رمز ارز خود را با موفقیت به انجام برساند، این ارز به خوبی جایگاه خود در بازار را حفظ کرده و به قیمتی بیش از 10 دلار نیز خواهد رسید. به عبارتی، ترون به سبب داشتن تیم قدرتمند پشتیبانی، حمایت از سوی افراد با سابقه این حوزه و همچنین پتانسیل‌های بالای خود، توانایی تبدیل شدن به ارز شماره 1 جهان را نیز خواهد داشت. از این رو می‌توان به آینده این ارز دیجیتال ارزان، بسیار امیدوار بود.

3.ارز دیجیتال توکن بت (BAT)

BAT مخفف عبارت Basic Attention Token می‌باشد که یک توکن با رویکرد تبلیغات دیجیتالی است. به عبارتی، BAT اولین پروژه‌ای است که سعی در حذف واسطه‌ها از فرایند تبلیغات را داشته و بر روی سرعت و مدیریت این تبلیغات اینترنتی غیر متمرکز، کار می‌کند. پشتیبان این توکن نیز مرورگری به اسم Brave بوده که توسط تیم خالق بت، طراحی شده است.

توکن بت در سال 2017، به جهانیان معرفی و تنها در 30 ثانیه از ICO خود، موفق به فروش 35 میلیون دلار توکن شد.این ارز دیجیتال بر روی بستری از بلاک چینی اتریوم قرار دارد. در پروژه بت، تبلیغ کنندگان با استفاده از قراردادهای هوشمند، تبلیغات دیجیتال را به وسیله یک توکن پرداخت که قفل شده است در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران تبلیغ را دیده و بر اساس میزان توجه آنها، توکن به ناشران تبلیغ پرداخت می‌شود. علاوه بر این، خود بینندگان نیز برای مشاهده تبلیغات، پاداش دریافت می‌کنند.

این ارز دیجیتال علیرغم ناشناخته بودن، برنامه‌های زیادی برای آینده خود داشته و تیم پشتیبان آن نیز به شدت قدرتمند و شناخته شده می‌باشد. قیمت پایین آن نیز به عنوان نقطه قوتی، برای طرفداران سرمایه‌گذاری بر روی آن به شمار می‌رود. از این رو، اگر به دنبال ارزی خوش آتیه برای سرمایه‌گذاری هستید، بت را در لیست موارد قابل بررسی خود قرار دهید.

آینده ارز دیجیتال BAT چگونه خواهد بود؟

توکن بت در مسیر پیشرفت خود، با دو چالش بزرگ مواجهه است که اگر بتواند به آنها غلبه کند، قطعا چشم‌اندازی بسیار عالی در انتظار آن خواهد بود. اولین چالش، بحث رقابت با غول‌های دیجیتال یعنی گوگل و فیس بوک، می‌باشد که امری بسیار دشوار خواهد بود. چالش دیگر، تعداد کاربران مرورگر Brave بوده که علیرغم افزایشی بودن، باز هم در رقابت با Safari و Chrome قرار خواهند گرفت. با این حال، انتظار می‌رود که این ارز دیجیتال ارزان، بتواند با ادامه حرکت خود و تلاش بیشتر، رقیبان را کنار گذاشته و رشد بسیار چشم‌گیری را تجربه کند.

4.ارز دیجیتال استیم (Steem)

استیم یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین بوده که بر اساس محتوا و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. این رمز ارز در سال 2016، توسط شرکتی با نام Steemit شروع به فعالیت کرد. استیم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از زنجیره بلوکی این پلتفرم، تجربه‌ای جدید از انتشار محتوا و لایک شدن در شبکه‌های اجتماعی را کسب کنند.

به عبارتی، استیم در تلاش است تا بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی که به کاربران خود هیچ پاداشی نمی‌دهند، کارکرد آنها را تغییر داده و به طور مستقیم پاداشی را برای کاربران در نظر گیرد. از این رو، افراد قادر خواهند بود تا مطالب خود را همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، در استیم منتشر کرده و در مقابل پاداش متناسب با آن را دریافت کنند.

مکانیزم این پرداخت‌ها نیز به این صورت می‌باشد که بر اساس میزان استقبال کاربران از محتوا و لایک‌هایی که دریافت می‌کنند، ارز دیجیتال استیم تولید و بین آنها منتشر خواهد شد. این امر که افراد در توسعه و کاربری شبکه مشارکت داشته و در قبال آن پاداش دریافت می‌کنند، منجر به جذب بسیار بالای کاربر شده است و ارزش ارز استیم نیز در نتیجه این استقبال، جهش خواهد یافت.

تفاوت استیم با سایر ارزهای دیجیتال

در بیشتر رمز ارزها، پلتفرم‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که با توجه به میزان فعالیت کاربران، به آنها پاداش تعلق می‌گیرد. اما در استیم شرایط به گونه‌ای دیگر است. فعالیت در این پلتفرم، به آسانی لایک کردن یک پست در اینستاگرام یا فیس بوک می‌باشد. به عبارتی، شما می‌توانید با تولید محتوا و یا قرار دادن رایانه خود در اختیار شبکه، استیم دریافت کنید. این پاداش‌ها نیز پس از گذشت 24 ساعت از درج آرا یا محتوا، پرداخت خواهد شد.

آینده ارز دیجیتال Steem چگونه خواهد بود؟

ارزش این ارز دیجیتال تا کنون به سبب بالا بودن سطح عرضه، روندی کاهشی داشته است. اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه به پتانسیل‌های بالای این ارز دیجیتال و تحولی که در حوزه شبکه‌های اجتماعی پدید خواهد آورد، آینده استیم روشن بوده و رشد خوبی را در انتظار داشته باشد.

در این مقاله، با چند مورد از ارزهای دیجیتال که در وضعیت مناسبی برای رشد قرار دارند، آشنا شدید. اما همواره بخاطر داشته باشید که، کلیدی‌ترین عامل موفقیت در این بازار، بدست آوردن دانش و مهارت شخصی است. به عبارتی، لازم است تا همیشه پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری، خود شخصاً گزینه‌ها را تحلیل کرده و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

بهترین ارز دیجیتال ارزان آینده دار برای سرمایه گذاری کدام است؟

بازار ارزهای دیجیتال ارزان و آینده دار روز به روز در حال گسترده شدن است. اینکه کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ مناسب است، پرسش بسیاری از افراد تازه وارد به این حوزه است. با این وجود، یکی از بهترین گزینه‌ها، خرید و سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال آینده دار خواهد بود که هم برای کوتاه مدت و هم بلند مدت مناسب هستند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال موبو ارز قصد داریم به معرفی بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ و اهمیت آن‌ها برای ورود به این بازار و همچنین اینکه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند بپردازیم.

چرا باید در سال ۲۰۲۱ در ارز دیجیتال ارزان سرمایه گذاری کرد؟

چنانچه هنوز در مورد بهترین ارز دیجیتال ارزان آینده دار برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ اطلاعات کافی ندارید و مطمئن نیستید سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت در آن‌ها سود مناسبی به دنبال خواهد داشت یا نه، شاید چند مورد زیر به درد شما بخورد. البته در مقاله «ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست ؟ به زبان ساده + ویدئو و اینفوگرافی» به دنیای رمز ارز و ارز دیجیتال مفصل پرداخته شده است.

دلایل مختلفی برای لزوم سرمایه گذاری هر چه زودتر در آلت کوین وجود دارد که در مقاله «۱۵ دلیل برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال + بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری» به آنها پرداخته شده است، اما ۳ مورد را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین دلایل برای سرمایه گذاری نام برد.

  • آلت کوین‌ها نسبت به ریسک بالایی که دارند، پاداش قابل توجهی هم برای کاربرانی که در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند در نظر گرفته‌اند. با توجه به اینکه بسیاری از ارزهای دیجیتال ارزان تا کنون به طور دقیق ارزیابی نشده‌اند و همچنین همراه با پتانسیل پذیرش گسترده فناوری بلاک چین، می‌توان پیش‌بینی کرد که ارزش آلت کوین‌ها در آینده بیشتر شود.
  • در ارزهای دیجیتالی تنوع فراوانی در سرمایه گذاری وجود دارد. اگر می‌خواهید رمز ارزهای شما بازدهی ثابت و مثبتی داشته باشند، باید روش‌ها و راهکارهای مختلفی را امتحان کنید و به سرمایه و دارایی خود تنوع بدهید. می‌بینید که شیوع جهانی ویروس کرونا هم نتوانست بازار رمز ارز را زمین بزند و هنوز هم سکه‌های زیادی وجود دارند که بازدهی مثبتی از خود نشان می‌دهند (به شکل زیر توجه کنید).
  • می‌توان درآمد قابل توجهی از طریق رمز ارزهای ارزان آینده دار در کوتاه مدت و بلند مدت به دست آورد و حتی برخی از این ارزهای دیجیتالی، زیر یک دلار قیمت دارند. کسب سود از طریق این رمز ارزها یا همان سود سهام، از طریق نگه داشتن آن‌ها در کیف پول یا مبادله کردن آن‌ها به راحتی امکان پذیر است و درآمد مناسبی از طریق آن‌ها کسب خواهید کرد.

امیدوارم اکنون متوجه سود و درآمدی که می‌توانید از طریق خرید رمز ارزهای ارزان به دست آورید، شده باشید چرا که فناوری بلاک چین و همچنین آلت کوین‌ها هنوز به اوج خود نرسیده و مطمئناً سال‌های سال برای کاربران خود درآمد قابل توجهی ایجاد خواهد کرد. قبل از هر گونه تصمیم به خرید هر یک از ارزهای دیجیتال زیر حتما تمامی جوانب ممکن را در نظر بگیرید و اطلاعات کافی در مورد رمز ارز مورد نظرتان گردآوری کنید.

ارززانترین برای سرمایه گذاری را چگونه انتخاب کنیم؟

در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از بهترین ارز های دیجیتال ارزان برای سرمایه گذرای کوتاه مدت و بلند مدت را بررسی کنیم. استفاده از سیگنال‌های معاملاتی رمزنگاری به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر بتوانید تشخیص دهید کدام سکه‌ها ممکن است با سقوط قیمت مواجه شوند و کدام ممکن است ارزش فراوانی در آینده به دست آورد. در این لیست ۱۰ معیار خرید این رمز ارزها را توضیح می‌دهیم که لازم است قبل از خرید رمز ارز به آن‌ها نگاهی بیاندازید.

  1. دارایی در حال گردش رمز ارز بین ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد سکه باشد.
  2. حداقل سقف بازار ۲۰ میلیون دلار
  3. باید در فهرست بزرگ‌ترین صرافی‌های رمز ارز ذکر شود.
  4. از انتخاب ارزهای دیجیتالی ارزانی را که حداکثر ۲۵ درصد میزان دارایی خود را استخراج نکرده است، صرف نظر کنید.
  5. نقدینگی بالا، یعنی حداقل ۱ میلیون دلار در ۲۴ ساعت معامله شود.
  6. حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، انجمن‌های ردیت (Reddit) و رمز ارز.
  7. دارای تیم با تجربه‌ای از توسعه دهندگان بلاکچین باشد.
  8. به رمز ارزهای ارزان را که به بالاترین میزان معاملات خود نزدیک شده‌اند، بیشتر توجه کنید.
  9. مرحله آخر آشنایی با تجزیه و تحلیل تکنیکال برای بررسی رمز ارزهای زیر ۱ دلار است.

این نکات به شما کمک خواهد کرد که یک سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال مطمئن برای خود بسازید.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱

اگرچه در حال حاضر به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، بازار ارز افت شدیدی کرده است اما طبق نظرات اقتصاددانان و بازرگانان الآن فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است و پس از مدتی می‌توان سود فراوانی از آن به دست آورد. در صورتی که حالا نظرتان در مورد رمز ارزها عوض شده یا می‌خواهید اطلاعات کلی نسبت به انواع ارز های دیجیتالی ارزان آینده دار به دست آورید، نگاهی به این چند مورد بیندازید.

ترون (TRX)

ترون یک سیستم‌عامل مبتنی بر بلاکچین است که می‌توان روی آن اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد کرد و محتوای رسانه‌ای به اشتراک گذاشت. توکن ترونیکس (TRX) نیز برای دستیابی به برخی ویژگی‌های نرم‌افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین هدف اصلی این توکن استفاده در شبکه اصلی ترون است.

ترون (Tron) یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتالی ارزان و آینده دار با قیمت زیر یک دلار است که ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت در سال‌های آینده دارد. ترون یکی از بزرگ‌ترین جوامع آنلاین و به طور متوسط نزدیک به ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

ترون در رتبه ۱۱ با ارزش‌ترین رمز ارزهای جهان قرار دارد و در ژانویه ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۲۰ دلار رسید. جهت خرید این ارز دیجیتال، لینک خرید ترون را بزنید.

کاردانو (آدا)

آنچه کاردانو را از سایر انواع بلاک چین متمایز می‌کند، استفاده از اصول ریاضی پیچیده در مکانیسم‌ها و بهره گیری از معماری چند لایه در طراحی آن است. با شناخت کافی از تیم کار بلدی که اتریوم را مدیریت و رهبری می‌کنند به نظر می‌رسد کاردانو راه‌حلی برای رفع مشکلات رمز ارزها ارائه خواهد داد.

از بلاک چین کاردانو می‌توان برای انعقاد قراردادهای هوشمند و به نوبه خود برای ساخت نرم افزار و پروتکل‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. علاوه بر این، امکان رد و بدل کردن پول با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، مزیت بسیار بزرگی در دنیای تجارت و امور مالی محسوب می‌شود که کاردانو تمامی این قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدوم شک کاردانو یکی از بهترین و ارزانترین ارزهای دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری است. برای خرید کاردانو میتوانید در صرافی ارز دیجیتال موبو ارز ثبت نام کنید.

رمز ارز چین لینک (LINK)

رمز ارز چین لینک (Chainlink) ارتباط میان مصرف کننده و فروشنده کالا یا خدمات را آسان‌تر کرده است. به دلیل ادغام همیشگی فناوری‌های بلاک چین در زندگی افراد، اخیراً چنین ارزهایی تقاضای فراوانی داشته‌اند. چین لینک در سال ۲۰۱۷ در ایالات متحده آمریکا توسط شرکت اسمارت کانترکت (SmartContract) ساخته شد.

چین لینک فناوری را توسعه داده است که از طریق فناوری بلاک چین کانال‌هایی را بین ارائه دهندگان داده‌های مختلف تشکیل می‌دهد. چین لینک اوراکلی ایجاد کرد که اجرای قرارداد هوشمند بین زیرساخت‌های رمزنگاری و منابع اطلاعاتی شخص ثالث را تضمین می‌کند.

این گزینه این امکان را فراهم می‌کند که شبکه‌های اطلاعاتی را بین چندین شرکت مختلف ایجاد کرد. چنین شبکه‌هایی توسط هیچ شخص یا اشخاصی، غیر از یک قرارداد هوشمند تنظیم نمی‌شوند و غیرمتمرکز هستند.

چین لینک به همه اپراتورهای شبکه، یعنی ارائه دهندگان اطلاعات، اجازه می‌دهد تا رمز لینک (LINK) خود را به دست آورند. شرکت کنندگان مقدار مشخصی سکه را به عنوان پاداش برای استفاده از قراردادهای هوشمند با اوراکل‌های چین لینک و مشارکت در شبکه دریافت می‌کنند. چین لینک گزینه سودآوری برای سرمایه گذاری به نظر می‌رسد و احتمال رشد بیشتر آن در سال‌های آتی بسیار زیاد است.

مطابق نمودارهای کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نرخ سودآوری سرمایه گذاری در رمز ارز در زمان راه‌اندازی، چند صد درصد بر آورده شده بود و حتی در زمانی که رمز ارزها به افت قیمت شدیدی در بازار مواجه شدند، تغییر نکرد. همچنین این احتمال وجود دارد که اکنون با ثبات بازار شاهد رشد و سود روز افزون آن باشیم. جهت مشاهده قیمت و خرید این ارز دیجیتال ارزان، وارد صفحه خرید چین لینک شوید.

ریپل (XRP)

ریپل (Ripple) عنوان محبوب‌ترین رمز ارز را میان بانک‌های جهانی از آن خود کرده است. از این رو می‌توان آن را یکی از بهترین انواع ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفت. سیستم پرداخت ریپل از سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرده است و در ژانویه ۲۰۱۸ با رسیدن به ۳/۵ دلار به بالاترین حد خود رسید. طبق گزارش‌های کوین مارکت کپ ریپل سومین رمز ارز با ارزش بالای جهانی است که بر اساس سقف بازار ساخته شده است.

استلار لومنز (XLM)

استلار لومنز (Stellar Lumens) به عنوانیکی دیگر از بهترین انواع ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ در حال حاضر به عنوان سیزدهمین رمز ارز با ارزش جهان شناخته می‌شود. بهترین کاربرد این رمز ارز این است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا رمز ارز را به ارز فیات تبدیل کنند. قیمت استلار در ژانویه ۲۰۱۸ به بالاترین میزان خود، یعنی ۰/۸۳ دلار رسید.

بیسیک اتنشن توکن یا توکن بت (BAT)

بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention token) یک نوع توکن است که در پلتفرم اتریوم (Ethereum) برای مرورگر بریو (Brave) ایجاد شده است. این برنامه در سال ۲۰۱۵ توسط برنامه نویس مشهور آمریکایی به نام بربدن آیک (Brebdan Eich)، بنیان‌گذار مرورگر موزیلا و زبان جاوا اسکریپت، راه‌اندازی شد. این توکن یکی از ارزانترین و بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت است.

آقای آیک در واقع گونه جدیدی از ارتباط و تعامل را به جهان معامله ارائه داد که برای هر دو طرف معامله مفید است. در این پلتفرم تبلیغاتی در سیستم کاربران ظاهر می‌شود، کاربر انتخاب می‌کند که تبلیغات را تماشا کند یا نه و مرورگر بر اساس تبلیغاتی که کاربر مشاهده کرده است به او پاداش می‌دهد.

پاداش کاربر با توکن‌های بیسیک اتنشن توکن پرداخت می‌شود. بیسیک اتنشن توکن سکه‌های داخلی برای انجام معاملات در مرورگر بریو هستند. علاوه بر این بیسیک اتنشن توکن را می‌توان به صرافی‌های رمز ارز منتقل و با سکه‌های دیگر معاوضه کرد.

چرا سرمایه گذاری با استفاده از مرورگر بریو و دریافت توکن بت سودآور است؟

در مرحله اول، سازندگان مرورگر و رمز ارزها یک طرح گسترده را برای معرفی این پروژه به جهان ایجاد کردند. بسیاری از کانال‌های یوتیوب، وبلاگ نویسان معروف و وب سایت‌های مختلف با توصیه کردن بریو به کاربران خود و تبلیغ این مرورگر در صفحه خود، پاداش و جوایزی دریافت می‌کنند.

ثانیاً، پروژه بیسیک اتنشن توکن پشتیبانی و امنیت مرورگر ناشناس تور (Tor) و موتور جستجوگر داک داک گو (DuckDuckGo) را تأمین کرد. انجام این پروژه تأثیر مثبتی بر بازار توکن بت (BAT) گذاشت و علاوه بر این مطمئناً این همکاری باعث افزایش محبوبیت و کاربران مرورگر بریو نیز خواهد شد.

رمز ارز سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس (Synthetix) یک نوع پلتفرم است که به افراد اجازه می‌دهد دارایی‌های مجازی و آنلاین ایجاد کنند که ارزش دارایی‌های واقعی را دارند. این ارز دیجیتال از ارزانترین رمزارزها در نوع خود است. توکن سینتتیکس (SNX) هسته اصلی شبکه سینتتیکس به شمار می‌رود و این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا در ایجاد سینت‌ها (Synths) شرکت کرده و از آن‌ها پشتیبانی کنند. توکن سینتتیکس به عنوان پاداشی برای استفاده از این توکن‌ها در استخراج سکه، استفاده می‌شود.

پروژه سینتتیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و هاون (Havven) نام داشت. توکن شبکه سینتتیک در شبکه اتریوم اجرا می‌شود و یک توکن استاندارد ERC-20 به شمار می‌رود. هر هفته دارندگان سینتتیکس که توکن‌هایی را از قبل رزرو کرده‌اند پاداش خود را از سهام دریافت می‌کنند. پاداش‌ها باید ظرف دو هفته پس از دریافت جمع‌آوری شوند، پاداش‌هایی که ظرف این دو هفته جمع‌آوری نشوند به کل مجموعه سینتتیکس اضافه می‌شوند.

سنترالیتی (CENNZ)

سنترالیتی (Centrality) یکی دیگر از انواع بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری است. در این پروتکل مهندسین و نوآوران برجسته صنایع مختلف جلساتی برگزار می‌کنند تا سرانجام برای ایجاد یک بازار برای انواع برنامه‌های کاربردی به توافق برسند. این برنامه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا با انتقال معاملات همتا به همتای خود، کارهای روزمره خود را مدیریت کنند. برای دستیابی به تمامی سرویس‌های این برنامه کافی است کاربران پروتکل را با استفاده از بلاک چین بر روی دستگاه خود اجرا کنند.

سنترالیتی توکنی است که کل اکوسیستم سنترالیتی را به هم متصل می‌کند و همچنین به عنوان یک نوع ارز درون برنامه‌ای برای پاداش دادن به کاربران استفاده می‌شود. علاوه بر این خرید و سفارش کالاهای مختلف با استفاده از توکن سنترالیتی (CENNZ) نیز امکان پذیر است. با افزایش تقاضا برای این پروتکل، نرخ رمز ارز آن رو به افزایش است.

ارزانترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است؟

ارزهای دیجیتال ارزان و زیر ۱ دلار همیشه جز جذابترین گزینه ها برای خرید و سرمایه گذاری هستند. البته صرف نظر از ارزان بودن باید فاکتورهای مهمی از جمله تحلیل فاندامنتال آنها را مورد بررسی قرار داد. به طور کلی در زیر چند مورد از ارزانترین و بهترین ارزهای دیجیتال نام برده شده اند.

  • شیبا
  • دوج کوین
  • ترون
  • استلار

از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

صرافی ارز دیجیتال موبو ارز با پشتیبانی کردن از بهترین ارزهای دیجیتال مانند خرید بیت کوین و کارمزد معاملاتی مناسب به ارائه خدمات به کاربران می پردازد. با طی کردن چند مرحله ساده از جمله ثبت و نام و احراز هویت می توانید به طور مستقیم یا با وارد شدن به بازار معاملاتی همتا به همتا به خرید ارز دیجیتال و فروش آن بپردازید.

سخن آخر

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا در پروژه‌های جدید و متنوع در سراسر جهان شرکت کرده و فرصت‌های جدیدی برای سرمایه گذاری‌های پر سود برای شما فراهم می‌کنند.

اگرچه به هیچ‌وجه کسی نمی‌تواند با اطمینان خاطر پیش‌بینی کند که بهترین آلت کوین برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ چیست اما با توجه به تاریخچه بازار رمز ارز می‌بینیم که این بازار رو به رشد است و در آینده بخش بزرگی از زندگی روزمره ما خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که رمز ارزهایی را که نسبت به گذشته قیمت آن‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است را خریداری نکنید چرا که احتمال افزایش دوباره قیمت آن‌ها بسیار پایین است.

تیترهای این محتوا پنهان کن
دکمه بازگشت به بالا