استان ها

چوخه کاران شیروانی در صدر جدول مسابقات کشتی با چوخه جام ۱۲ فروردین

مجله روز/خراسان شمالی چوخه کارانی شیروانی در صدر جدول مسابقات تیمی کشتی با چوخه جام ۱۲ فروردین قرار گرفتند.

به گزارش مجله روز، مسابقات کشتی با چوخه جام ۱۲ فروردین جمهوری اسلامی ایران روز گذشته همزمان با عید سعید فطر با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل گود کشتی با چوخه شیرکوه شیروان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که بیش از ۱۰۰ کشتی گیر از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مقام اول به حمید سلمانیان از شیروان، مقام دوم به شهریار عطایی از سرخس و مقام سوم به حسن پولادی از تیتکانلو رسید.

در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم نیز مقام اول به حیدر زحمتکش از چناران، مقام دوم به مجتبی اسکندری از قوچان و مقام سوم به محمد قرایی از تربت جام رسید.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم نیز مقام اول به علی شاهوردیان از قوچان، مقام دوم به سعید عباسی از بجنورد و مقام سوم به محمد ابراهیمی از چناران رسید.

همچنین در وزن منهای ۹۶ کیلوگرم نیز مقام اول به حامد میرزاپور از تربت جام، مقام دوم به سعید محمد حسن از شیروان و مقام سوم به مصطفی اسکندری از قوچان رسید.

همچنین در سنگین وزن مقام اول را بهرام قادرآبادی از مشهد، مقام دوم را وحید چوپانی از سرخس و مقام سوم را علی پرهیزگار از مشهد به دست آوردند.

همچنین در نتایج تیمی نیز مقام اول با ۲۷ امتیاز به شیروان، مقام دوم با ۱۹ امتیاز به قوچان و مقام سوم با ۱۵ امتیاز به مشهد رسید.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا