استان ها

پزشک بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) جوین به شهدای سلامت پیوست

مجله روز / خراسان رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: «دکتر مسعود نووی دوست ، پزشک بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب بیمار شد.

محمد باقرزاده در گفت وگو با مجله روز افزود: این شهید مدافع بهداشت در روزهای اخیر به دلیل ویروس تاج در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل رنج بیماری در سن 46 سالگی درگذشت.

وی ادامه داد: این شهید سلامت در بیمارستان جوانان قمر بنی هاشم (ع) که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است ، خدمت کرد.

باقرزاده با ادعای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یک بازی برای سلامتی مردم است ، گفت که تاجگذاری تاج در سبزوار دوباره مراقب آن است.

وی گفت: برخی از شهروندان ، صرف نظر از سلامتی خود و سایر افراد جامعه ، با برگزاری مهمانی ها و اجتماعات خانوادگی و آگاهانه یا ناآگاهانه ، فرش قرمز این ویروس بدنام را پهن کرده اند. این باعث شیوع این ویروس کشنده در جامعه می شود. ” بودن.

وی افزود: در روزها و هفته های اخیر رعایت اقدامات بهداشتی در سبزوار و مناطق تحت پوشش کاهش یافته است که نتیجه آن در هفته های آینده با افزایش تعداد بیماران ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر نشان داده می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: “هر شهروند نقش مهمی در حفظ سلامت خود و سایر افراد دارد و باید احساس کند مسئول حفاظت از جان آنها و دیگران است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا