بین الملل

ذوق‌زدگی ترامپ از کتاب شاه دونالد!

هافینگتون پست گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در حمایت از کتاب داستان کودکان، توسط یکی از اعضای سابق دولت او نوشته شده است که در آن نقش شخصیتی به نام “شاه دونالد” را در قلمروی خیالی “روس ها” ایفا می کند. روس ها) هیچ نقشی در انتخابات 2016 نداشتند.

ترامپ اکنون خواستار توزیع این کتاب برای کودکان در سراسر کشور شده است.

ترامپ در پستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی، حقیقت اجتماعی، نوشت: ما این کتاب عالی را در همه مدارس ایالات متحده توزیع می کنیم.

کتاب توطئه علیه پادشاه توسط کش پاتل، جمهوری خواه و وفادار به ترامپ نوشته شده است که پیش از این توسط رئیس جمهور سابق در راس پنتاگون منصوب شده بود.

Brave Box Publishing یک نشریه محافظه کار است که نمایشنامه را “تخیلی و مبتنی بر واقعیت” توصیف می کند و می گوید که “داستان فوق العاده یک داستان ترسناک را روایت می کند.”

این ناشر در بیانیه ای اعلام کرد: یک بازیگر کلیدی که یکی از بزرگترین بی عدالتی های کشورمان را معرفی کرد، کل داستان را برای کودکان تعریف می کند. من دوست دارم پاتل داستان شگفت انگیز توطئه وحشتناک هیلاری کلینتون علیه ترامپ را به تمام خانواده بازگو کند.

پاتل در بیانیه ای گفت که درک “حقیقت” در قالب داستان برای مردم مهم است.

در داستان این کتاب، هیلاری کوینتون و شوالیه‌های فریبکار نقشه‌ای شیطانی را طرح می‌کنند تا «شاه دونالد» و «روس‌ها» را که از طریق این کلاهبرداری به دنبال دسترسی به «دفتر بیضی» (دفتر رئیس جمهور آمریکا) هستند، افشا کنند. . ) او همکاری کرده است، شرح داده شده است.

پاتل در این کتاب خود را به عنوان یک «جادوگر» معرفی می کند که تلاش می کند ثابت کند که شخصیت «شاه دونالد» به دروغ متهم شده است.

این کتاب در قالب یک داستان تخیلی، ماجرای پرونده «شاه دونالد» و «روس‌ها» را روایت می‌کند – که در واقع پرونده‌ای علیه کریستوفر استیل، مامور سابق بریتانیایی MI5 است. مقامات اطلاعاتی ایالات متحده تحقیق کرده اند. دخالت روسیه در انتخابات 2016. در این کتاب آمده است که این پرونده توسط هیلاری کوئینتون “نوشته شده و در یک جعبه فولادی قرار داده شده است”.

در واقع، مقامات اطلاعاتی ایالات متحده تحقیقات خود را در تابستان 2016، ماه ها قبل از در دسترس بودن جعبه فولادی، آغاز کردند. تحقیقات به این نتیجه رسید که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دستور یک کمپین نفوذ با هدف کمک به ترامپ برای پیروزی در انتخابات 2016 و “تضعیف اعتماد عمومی” به روند دموکراتیک را صادر کرده است. این یافته ها با یک گزارش دو حزبی کمیته اطلاعات سنا پشتیبانی می شود.

تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه در مورد تبانی احتمالی روسیه با کمپین ترامپ، “ارتباطات متعدد بین دولت روسیه و کمپین ترامپ” را آشکار کرد. ویلیام بار، دادستان کل دولت ترامپ گفت هیچ تبانی در کار نبوده است.

ترامپ، اما، نسخه پاتل از تاریخ را ترجیح می دهد.

311311

دکمه بازگشت به بالا