استان ها

مأموریت ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی؛ اتصال به شبکه راه‌آهن سراسری و رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی

به گزارش مجله روز انزلی ، مهندس سید مهدی نقوی ، رئیس سازمان در جلسه هیئت مدیره سازمان اظهار داشت ، مهمترین اثر مثبت جلسات هیئت مدیره بررسی سازوکارهای غلبه بر مشکلات بر اساس قابلیت های تخصصی و هم افزایی افراد مختلف است. بخشهایی از سازمان: احترام و تکریم مشتری ، هم به عنوان یک سرمایه گذار و هم در جوامع محلی منطقه ، از مهمترین اولویت ها و شاخص های کار است و در عین حال تعامل با دستگاه های اجرایی با انجام کار جلسات در چارچوب قانون مناطق آزاد و هم افزایی بین آژانس ها.

وی با بیان اینکه ، در شرایط بحرانی کنونی و براساس استراتژی تعیین شده توسط رئیس جمهور ، مأموریت ویژه این سازمان تسریع در روند اتصال مجموعه بندر خزر به شبکه راه آهن ملی است ، اظهار داشت: این حس براساس تجارب گذشته و با تکیه بر توانمندسازی بخش خصوصی در منطقه و هم افزایی همه قابلیت های موجود در استان و کشور ، دستیابی به اهداف توسعه کشورمان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دادیم.

مهندس سید مهدی نقوی ، با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی براساس مزایا و معافیت های قانونی و نیروی کار با کیفیت خود ، نیروی محرکه مزایا و قابلیت های توسعه استان گیلان است و وی افزود که مدیران سابق ، یعنی دکتر روزبهان و مسرور.
در این جلسه اعضای هیئت مدیره ، معاونان و مدیران سازمان در مورد موضوعات مختلف مربوط به حوزه های تخصصی بحث و تبادل نظر کرده و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

مأموریت ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی ؛  به شبکه راه آهن سراسری متصل شوید و مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را برطرف کنید

48

دکمه بازگشت به بالا