استان ها

مدیرکل، معاونان و پرسنل اداره کل حراست منطقه آزاد قشم تقدیر شدند

به گزارش مجله روز قشم ، کیهان عباسیان رئیس سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک ولادت قائم آل محمد (عج) و دهه سربازان گمنام امام زمان (عج) و نگهبانان گفت: “ما هستیم همه اعضای گارد و ما باید از انقلاب ، اسلام و محافظت از کالاهای این کشور محافظت کنیم.
وی با اشاره به اینکه اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یک گروه توانمند توانسته است مسئولیت امنیتی خود را با مسئولیت اجتماعی خود متعادل کند ، افزود: با مدیران خود توانسته خدمات قابل قبولی را به رایگان ارائه دهد سازمان منطقه و مردم قشم.
رئیس سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: ورود معضلات فرهنگی و اجتماعی و مسائل سیاسی و اقتصادی یکی از فعالیت های عزیزان در امر حفاظت است و این فعالیت ها با وجود کارشناسان مجرب و متخصص در همه زمینه ها نتایج مطلوبی داشته است.
به گفته عباسیان ، اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم با آموزش و جذب این متخصصان در زمینه های مختلف توانسته است در این سال ها از شکل گیری و بروز برخی ناهنجاری ها در سازمان و جامعه جلوگیری کند.
وی همچنین اقدامات و عملکرد اداره کل در پدافند غیرعامل را ستود و از دستاوردهای آن به ویژه در سطح ملی تقدیر کرد.
گفتنی است که کیهان عباسیان ، رئیس سازمان منطقه آزاد قشم ، مرتضی شیخ زاده ، معاون وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری ، ضرغام احمدوند ، مدیرکل حراست ، حسین رفیعی ، مشاور امنیت و پلیس و حسین مرادی ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان اداره کل حراست با اهدا a لوح و گل.

از مدیرکل ، معاونین و کارکنان اداره امنیت منطقه آزاد قشم تقدیر شد

46

دکمه بازگشت به بالا