استان ها

تدوین برنامه پنج ساله شهرداری اسکو با رویکرد بارورکردن اقتصادی گردشگری

مجله روز / آذربایجان شرقی فرماندار اسکو از تدوین یک برنامه پنج ساله برای شهرداری اسکو با تمرکز بر لقاح اقتصادی گردشگری خبر داد.

بابک رازی منش در مراسم تقدیر و تشکر از شهردار اسکو اظهار داشت: تغییرات مدیریتی باید مجموعه ها را پویاتر کند. هر تغییر ایده های جدیدی را به مجموعه تزریق می کند و اگر این تغییر همراه با تعهد و احساس مسئولیت همراه با شایسته سالاری و کارایی باشد ، قطعاً منجر به پیشرفت می شود.

به گزارش مجله روز ، وی استفاده از نیروهای جوان ، متخصص ، کارآمد و باانگیزه را راه حل بسیاری از مشکلات کشور دانست و افزود: اعتماد به نفس در جوانان کلید واژه گام دوم رهبر معظم انقلاب و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی و مسیر توسعه. ” کشور در همه ابعاد با اعمال و افکار جوانان گره خورده است.

وی برنامه ریزی را اولین گام در جهت توسعه دانست و از نبود برنامه مدون در شهرداری انتقاد کرد و ادامه داد: یک برنامه پنج ساله شهرداری با محوریت مهارت ها و استعدادهای شهری و با محوریت اقتصاد گردشگری برای ساختن شهری با رونق اقتصادی و در دستور کار شهرداری و بر اساس بودجه آن پویا باشید.

رازی منش وجود برنامه توسعه ای مدون را به عنوان مانع ، اعمال سلیقه شخصی مدیران و مدیریت شهر بر اساس مطالعه و تخصص ذکر کرد و اظهار داشت: لقاح ظرفیت برای دستیابی به اهداف مورد نیاز است مدیریت شهری.

وی بهترین سواد و زمینه توسعه را در رتبه اول سواد و ثروت فرهنگی این شهرستان دانست و افزود: در صورت عدم برنامه ریزی دقیق و توجه به این ظرفیت عظیم فرهنگی ، شاهد یک میدان معکوس خواهیم بود.

وی مهمترین اولویت مدیریت شهری در سال 1400 را تحقق شعار تولید ، حمایت و برچیدن دانست و گفت: رونق تولید و رونق اقتصادی در اسکو را می توان با برنامه ریزی و حمایت از صنعت گردشگری محقق کرد و مدیریت شهری باید حمایت از تولید ، تجارت و کار شهری و کارآفرینی و رفع موانع فعالیت های آنها ، چالش ها و مشکلات جوامع شهری برای دستیابی به فرصت هایی مانند افزایش نرخ اشتغال ، درآمد شهروندان ، کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم ناشی از بیکاری و فقر ، رونق صادرات شهری ، منطقه ای و ملی حتی خودکفایی را افزایش می دهد.

فرماندار شهرستان اسکو سرمایه گذاری را موتور و عامل اصلی ادامه روند توسعه اقتصادی شهرستان دانست و گفت: “مطالعه و تدوین فرصت های سرمایه گذاری و تهیه بسته های مناسب برای سرمایه گذاران در اسکو یک ضرورت است و می تواند روند سرمایه گذاری را تسهیل کند ، تشویق و ترغیب کند. “در آنها سرمایه گذاری کنید ، به آنها کمک کنید تا شعار سال را تحقق بخشند و سرمایه جذب کنند.

وی گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید در سیستم اداری ، تمرکز بر حمایت از حقوق مردم و احترام به شأن و منزلت آنها توسط مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی و تحت عنوان “مدیران به عنوان کارگزاران سیستم موظفند به حقوق مردم احترام بگذارند و سوالات و مشکلات آنها را با مهربانی و فروتنی کامل دنبال کنند.

وی اجرای قانون و حاکمیت قانون در جامعه ، شفافیت در مدیریت و ارائه اطلاعات را از اصول حاکمیت صحیح دانست و افزود: “حاکمیت قانون اعتماد مردم را نسبت به سیستم و صلح و اجتماعی افزایش می دهد. امنیت و جامعه عاری از هرگونه تنش. “

بر اساس این گزارش ، در پایان این مراسم ، فرماندار اسکو از قنبری ، شهردار سابق اسکو ، به خاطر تلاشها و اقدامات وی در دوران تصدی شهرداری به عنوان شهردار اسکو تشکر کرد و به مجید فرشی ، شهردار جدید این شهر تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا