استان ها

آشتی کیانوش رستمی وعلی هاشمی در کمیته انضباطی

کیانوش رستمی و علی هاشمی که در زمین تیم ملی وزنه برداری با یکدیگر مبارزه کرده بودند در جلسه کمیته انضباطی با هم آشتی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در خصوص اختلاف کیانوش رستمی و علی هاشمی ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه طرفین به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت با هم آشتی کردند و از فدراسیون خارج شدند.

ملازاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری درباره این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در دوره جدید کمیته انضباطی هدف اصلی ما حفظ سرمایه ملی است و کمیته های انضباطی را انجام می دهند. دنبال حاشیه نباشید وزنه برداری رشته سختی است و قطعا فشار روحی و روانی در اردوهای انتخابی بیشتر خواهد شد همانطور که گفتم هدف ما حفظ این عزیزان است تک تک این عزیزانی که در سراسر ایران تمرین می کنند از حمایت ما برخوردارند. “

وی ادامه داد: توصیه های لازم به این ورزشکاران عزیز انجام شد، این دوستان ارتباط خوبی با یکدیگر داشتند و حرف های خود را می زدند، مطالب را شنیدیم و نتیجه نهایی به زودی منتشر می شود، در خصوص مسائلی که در اردو پیش می آید، ما خستگی و بار روانی را در نظر گرفته ایم، طرفین در جلسه رسما عذرخواهی کردند و این اتفاق با حضور رئیس فدراسیون و سایر دوستان رخ داد و خدا را شکر برنامه به خوبی پیش رفت و طرفین از اتفاقی که افتاده ابراز تأسف کردند». .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا